Pengikut

09 Januari 2012

transformasi-prolog

new life begin... alhamdulillah akhirnya aku dah abes training dekat jalan semarak... walaupun pada mula hati macam nak taknak last2 berjaya juga akhirnya... pejam celik pejam celik dah 10 bulan berlalu sekarang aku bercuti seminggu sebelum start lapor diri ... macam macam kenangan aku dekat sana.. kena lari , kena push up, berguling, merangkak, terjatuh , tergolek... tak kisahlah yang penting dekat situlah tempat aku bermula... mulakan perjalanan hidup yang baru.. :)

terima kasih dekat family, saudara mara n kawan2 yang banyak menyokong aku dari mule masuk sana sampai aku berjaya abeskan training.... jasa baik korang memang aku kenang sampai mati..... sayang semua!! untuk org yang sebelum nih banyak bg support n tetibe hilangkan diri pun aku ucapkan tq.. hehehe tak kisahlah nak hilangkan diri ke, hilang tanpa kabar berita ke..... dah tak boleh nak teruskan lebih pegi macam tu... (jgn ikut prinsip mcm nih) takpe2 terima kasihlah ye.....

even aku tak jadi IO tapi aku tetap akan berkhidmat dalam jabatan yang sama... yang penting kuatkan semangat, sabar dan tabah... pada kawan2 mintak maaf lah sebab tak dapat nak merealisasikan tarikh 101112 tu.... huhuhu ... belum jodoh saya lagi agaknye.. sabarlah nanti org buat tarikh baru... hehehehe.......

cerita2 kenangan aku masa menjalani tranformasi akan aku cerita semua dalam blog... hehehe...

TC- MUAXXX

3 ulasan:

Arai@Nana berkata...

yo linda..rinduuu mau baca blog kamu..hihi..xpe,yg penting fokus pd kerjaya..cita2 pn dh tercapai..ade hikmah sumenye..mungkin linda kan jmp org yg lagii baik..sape tau kan..only Allah knows the bes..gud luck!

linda berkata...

hehehe thanks kak nana..... tulah kat sana tangan gatal je nak tulis blog... huhuhuhu......

ctzjalal berkata...

akhirnya...sempat jugak nak baca blog mu ni linda...apapun linda, kitorang kengkawan ni masih ada support linda. ada hikmah di sebalik semua tu...caiyokk