Pengikut

30 Januari 2012

transformasi - EPISOD 3: BERE OH BERE

bere yang kitorang dapat tu ada kepala rimau atas dia... aku tgk kepala rimau tu mcm dah kotor.. yelah JL aku kater kepala rimau tu akan kotor sebab kitorang berpeluh... atas kebijaksanaan aku yang bijak sangat nih, aku pun pergi la basuh bere tu... gonyoh punye gonyoh lagi teruk.. jadik hitam.. aku jadik geram ... lama lepas tu aku beli pulak spray untuk hilangkan karat konon2nye benda tu karat kena air lah kan... spray2 lagi itam.. adui aku dah cuak dah.. nanti kalau panggil nama mati aku!!!!

sebelum ujian kawad, JL aku ada tegur " kenape bere kau teruk sangat nih linda.. ?? ni nak ujian kawad nih abes ar nanti markah penampilan dia amek kire!" alamak aku dah cuakk... hari sabtu aku pegi beli utk kilatkan butang.. CHROME.. aku dengan gigihnye gosok2 la butang, lencana termasuklah kepala rimau tu.. gosok punye gosok.. ALAMAKKKKK!!!! LAGI JAHANAMMMM!!!! bengong betul la.... tipu la benda nih!!! kurang asam betul.. mampussss....

esoknye JL aku tegur lagi... kenape lal teruk sangat rimau kau tu.. ish..ish..ish... aku pun cakap ngan JL aku " tulah rimau tu karat saya gune Chrome tuk kilatkan benda tu.. kilat2 lagi jadik hitam sakit hati betul!" tibe2 ... "KAH..KAh..KAh.... kepala rimau kau tu benang bukan nye Chrome macam aku punye ni.. dh kau gonyoh camtu memang la karat.... " erkk~~ saya ingatkan besi huhuhu sebab tu la saya gosok dengan Chrome ..." Kalau rimau tu boleh cakap komfem dia nangis hahahaha!!!!!"
CIKKKK JGNLAHHH GELAKKAN SAYAAAAAA!!!!!!!

~~abes ar 7keturunan dia citer kat anak buah dia..... ==" malu i! hihihihi :P

Tiada ulasan: