Pengikut

10 Januari 2012

transformasi - EPISOD 2: MINUM AIR PAIP

dah 3 hari duduk sini... huhuhuhu penatnyeeeee.... air ada kat dewan makan je... mana cukup... hari ni kena denda dengan sorang pegawai nih.. pasal ntah dia jaki sangat ngan pompuan.. huhuhu dengki sebab pempuan boleh buat lagi baik dari lelaki... pukul 8pg kena kumpul kat padang kawad sampai kul 10 pagi.... huhuhu budak lelaki dapat keluar awal.. x aci!!! balik asrama minum pagi dah takde... huh! sedihnyeeee lapar haus.... cemane nak buat nih...

haaaa!!! toilet.. air paip..air paip...... laju je aku lari pegi toilet huhuhu.. ada la 2-3 org lari sama ngan aku... cepat..cepat.. hausss... nak airrr... bukak paip.. gulk!gulk!gulk!... emmm sedapnyeee da rasa mcm air sirap.. gulk..gulk..gulk.... " JANGAN MINUM AIR PAIPPPPPP!!!! HEI SAPE YANG MINUM TU, JGN MINUM AIR PAIP!!!!!! alamak.. last..last... Gulk... "HEI minum LAGI!"

CABUTTTTTTT!!!!!! hehehe berlari2 aku sampai asrama .. ingatkan aku sorang yg minum, rupenye ramai gile beratur nak minum air paip....

esok dan seterusnya tekak aku sakit, batuk.. n demam.. hehehehe ~~"

AMBIK UBAT !!!! PADAN MUKE AKU!!!!

Tiada ulasan: