Pengikut

10 Januari 2012

transformasi - EPISOD 1 : CIUM POKOK TU!!!

pukul 12 malam kene panggil buat ape ntah.. dah la pakai baju kene tuck in.. abes nampak segala bonjolan lemak2 di perut.. kalau aku ni slim takpe jugak.. sampai padang kawad bukan buat ape pun.... huhuhuu...

pukul 1pg... Takde pape pun!!!

pukul 1.30 pagi... takde pun... isssshhh!!!

pukul 2.00pagi .. takdeee... zzzz~~~~ishh nyamuk banyak... zzz~~~

pukul 2.45pagi.. haa~~~ emmm.. (sambung tido)

pukul 3.00 pagi " SEMUA BANGUN CEPAAAATTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " pegi la kami kat tgh padang kawad... Kenape Kamu masuk sini? kenapa datang sini? semak je! dah takde kerja baru terhegeh2 nak dtg! sape tak minat boleh angkat beg keluar sekarang!!! bla..bla.. bla... cakap pun dah sayup2 aku tak dengar dahhh aku dah MENGANTUK !! tak kire nak tido jugakkk... zzz~~~~

" SAPE YG TIDO TU BANGUNNNNN!!!!!... hah!! hah!! alamak!! alamak..!!! "NAK JADI PEGAWAI KENE BERANI MENGAKU KESALAHAN" huh bangun jelaaahhh... huhuhu... " APSAL KAU TIDO??? heee takde reason sengih jelaaa.... AKU NAK SAPE YG TIDO NI PEGI LARI DEKAT POKOK TU CIUM POKOK TU!! okeeeeyyy.. cium pokok pun cium la hilang mengantuk aku!!hehehe...
MUAAHHHH!!!!! Sayang pokok!!! hehehehe....

TERUS HILANG MENGANTUK!!! KEH..KEH..KEH..
=="
(PADAN MUKE AKU)

Tiada ulasan: