Pengikut

30 Januari 2012

tempat baru (^^,)v

selamat pagi kawan2.. hehehe... sekarang aku dah boleh menulis balik... emm... siapa sangka kan.. ingatkan dah takkan bukak dah blog ni kecuali dekat rumah... hehehe... dekat tempat baru nih aku kene masuk unit R&D (analisa, penyelidikan dan NKRA) ... yang sepatutnye aku masuk unit lain yang lagi interesting dan mencabar.. hehehe.. tapi sebabkan 'pengalaman' buat data.. aku ditarik masuk ke sini.. tapi takpelah sekurang2nya aku ada can baca buku untuk periksa undang2 tinggi.. boleh la fokus.. lepas aku dah komfem aku nak keluar masuk unit lain pulak... banyak lagi unit yang mencabar kat sini... hehehe.... semua mencabar kot....


dekat ofis aku ni ramai lelaki.. huhuhu aku perempuan paling muda kat sini wakakakaka walaupunnnn... hahak!!! dalam unit aku ada 3 org je.. pangkat paling rendah aku laaa... jadiknye paham2 je laaa... huhuhuhu... dalam unit ni aku kena buat analisa ataupun nama koman dia buat data sama mcm dulu n direct terus ke Bos palinnggggg besar.... huhuhu takut oooo.....


walaupun kerja ofis, aku kene jugak buat kerja luar... tapi paling tak sabar aku nak pegi Pilihanraya nanti.. 2 minggu kot... seronokkk... pengalaman masa kat depoh dulu walaupun jadik pemerhati rasa best.. hehehe... excited!!!


mcam biasa, aku ni masuk je opis berat aku mesti naik... dari 67 dah naik 71kg... camne nih... aku ni kene mintak ulu kinta agaknye... baru kurus kering... huhuhu..... yelah kat sini je meeting setiap hari.. dah meeting hari2 tu paham2 jela makan kompem ada.... huhuhu....


walau apepun aku tetap rindu kawan2 kat opis lama... kat sini takleh nak berjimba2 semua lelaki... huhuhuhuhu.... sedih!!!

Tiada ulasan: