Pengikut

14 April 2011

cuti da abes la pulok!!!

dekat CC Presint 15 sambil mendengar alunan muzik korea... tapi tak tau sape nyanyi .. kumpulan Big bang kotttt.... (adesss ape aku nak tulis ni .. ilang idea.. sebelah aku ni bau bawang yg diimport dari bangladesh.. pening..pening...)

dah hampir tamat dah "percutian" aku selama dua minggu... huaaaa agak sedihh jugak laahhh... tapi kalau tak balik nampak sangat cam makan gaji buta.. gaji aku jalan ni..(hihihi cam tak biasa je makan gaji buta.. hihihihi) sepanjang aku bercuti ni .. aku dah makan semuaaaa benda, aku dah jumpa dengan orang2 yang aku nak jumpa, aku da dating dengan org yang aku nak dating ... (2 kali .. ok watttt!!) dah tidooooo sepanjang masa... dengan harapan, balik ni aku takkan kempunan dah nak buat benda2 tu bila balik nanti.... hehehehe...

aduuhhh.. sakit kepalaaa.. dah pening ni.. takleh nak tulis dah... jumpa lagik lain kali.. byeeee... adeeehhh pening kepala aku....



Tiada ulasan: