Pengikut

06 April 2011

bercuti 2 minggu~~ yebaaaa!!!!

huhhuu da lama tak bukak blog... yelah pergi "berkhidmat untuk negara" kan.. ngeh..ngeh... sekarang aku tgh bercuti tapi x lama.. lepas abes honeymoon aku nih bersiap sedia lah untuk dilanyak secukupnya... hahahahaha!! Im ready !!! sepanjang sebulan tu aku berjaya:

1) menghitamkan muka
2) menguruskan badan - berat dari 79.9 kg turun 76.5kg .. YEHAAA!!! bukan senang ok! kalau 9 bulan korang kira la sendiri agak2 aku boleh trurun berat berapa.. huhuhuhu
3) berdiri di kaunter sambil senang diri.. aku hanya mempraktikkan ilmu yang di ajar...

pada masa yg sama aku jugak merindui :

1) family aku ... huhuhuhu
2) kawan2 primer- dah jumpa kat mc d5/4/2011
3) ehem2 (hahahaha...) paham jelah sendiri...
4) merindui makanan2 yang merapu seperti mcd, KFC, Pizza, segala jajan2 .. dah takde istilah diet dah aku nih...

yg aku taknak makan:
1) kurma ayam
2) kari ayam
3) sayur kobis...
hahahahaha!!!!!

miss everything.. tapi apa nak buat.. tugas belum selesai... huhuhuhu


Tiada ulasan: