Pengikut

21 Februari 2011

Ucapan Syahdu dari kengkawan...


aku baru selesai jamuan perpisahan... dalam banyak2 perkara yg aku tunggu jamuan itu ialah KAD UCAPAN kawan2 aku.. dari ari tu aku nengok si lorna ni sibuk kutip tandatangan org kat opis... jadiknya, dapat je adiah, bukan hadiah tu yg aku bukak dulu, kad tu yg aku baca... tak sabar nak baca .... heheheheeee


nilah antara yg kawan2 dan pegawai2 aku tulis... hehehe

mari kita terjah apa yang ditulis:
  • tahniah, dan selamat maju jaya buat linda, Keep in Touch - kak nurul
  • tahniah inspector. all the best - dr. Netty
  • tahniah linda! - cc salina
  • linda, all the best. TQ for everything - dr.zakiah
  • cik linda, terima kasih atas segala dan semuanya. banyak-banyak sabar dan jadilah diri anda biarpun kita meniru sesuatu yang baik dari org lain - haji norudin
  • linda, selamat maju jaya, kawen nanti jgn lupe jemput ye .- han
  • cik linda, semoga anda terus mendapat kejayaan dan diberkati - KJK Zahnita
  • linda, salam all the best n semoga success dalam kerjaya baru, selamat maju jaya - KJK Maznah
  • tabik cik linda, semoga berjaya- En. RCD
  • All the best n semoga berjaya dilapangan baru. nanti nak berkompang2 jangan lupe jemput ek. - yunz
  • linda, all the best- wawa
  • all the best, tabik Puan Linda - E
  • hargai sebuah persabahatan - CTz
  • linda, kalau kawen jgn lupe jemput ye- K. Nor
  • linda! congratulations, hilangnya seorang sahabat Sukan, Keep In Touch.. Luv u - Kak Pza
  • cik Linda, syabas kerana dapat capai cita-cita dan selamat maju jaya - Dr. Kamaliah
  • Dear linda, congratulation, best of luck , keep in touch - kak ena
  • linda, selamat maju jaya di tempat baru - En . Sayed
  • selamat berjaya di tempat baru- pn Rosnani
  • linda, semoga selamat maju & berjaya. Keep in touch - Zaiha
  • as salam, selamat semuanya.. lalala - Aie
  • linda, lepas training jgn lupa update blog yer. I'll be miss u frenz. hope we will stay in touch & semoga persahabatan kita berkekalan.- lorna
  • aku ada 8 Saman, hrap2 kau boleh tolong. tahniah! - akmal a.k.a Jiman Weng
  • tahniah.- En Mily
  • linda, selamat menempuh alam pekerjaan baru. All the best - Kak Masyita
  • cik linda, tahniah- Sr. Kathy
  • cik linda, banyak nak tulis, tapi lagi banyak yang menitis .. jadik selamat ye kat sana nanti.. jgn lupe kan kitorang.. luv - Ain
  • all the best linda. cabaran 9 bulan (bukan yang itu)lepas ni pakai uniform, ada paku.. kena tabik spring ngan cik linda - dr. Fairus
  • semoga sukses dalam kerjaya, tingkatkan intergriti dan kjati diri - dr. Aziah
  • cik linda, selamat maju jaya, saya tabik dulu lah ye! kalau sudi hantarlah "gambar beruniform" pasti segak! Good Luck! - mt. Mahawa
  • selamat maju jaya & semoga dapat bersama2 PDRM dlm mencapai NKRA mengurangkan kadar jenayah negara... hehehehe- Dr. Noraini


Thanks Korang!!! LUV U!!!!! muaaaxxs 10 juta x 100 trilion = korang kira la sendiri hehehe

nasib baik tiada pertumpahan air mata masa jamuan... mungkin hari ni??? mungkin... hehehehe...

p/s: Oh mata! tolonglah jangan menangis hari ni!!




1 ulasan:

DgurLinReD berkata...

sis!! nk g mana??