Pengikut

15 Februari 2011

penantian dah berakhir...

akhirnya ... segala penantian aku dah berakhir... huhuhuhu... 1/3 nanti lapor diri.. awatla cepat sangat.. surat dapat 14/2 tapi kena lapor diri 1/3 ( orang dah bagi kerja merungut pulak) ... selama 9 bulan korang tak dapat call aku, korang xleh baca blog aku, korang tak dapat tgk apa2 yang aku update dalam fb .. hahahaha!!!!! mesti korang rindu kan.. tu la masa aku ada taknak rindu2... haaaaa.... tapi dalam masa 9 bulan ni jugak lah aku akan rindu kawan2 aku, rindu alamanda, rindu facebook, rindu blog aku, rindu nak pergi karaoke, tgk wayang... rindu KFC, MC'd ... rindu 448 . hahaha!!!!! sesiapa yg rindu aku sila datang melawat tapi bukan tangan kosong yee... hehehe sila bawak sekali buah tangan yeeeee~~~ ala tak jauh je pun kat semarak je.. ngeh..ngeh..ngeh...

tunggu aku balik sini 30 Nov 2011... hehehe... tgk jelah apa perubahan yang berlaku...hitam?? kurus?? bermuscle??? sana nanti aku tulis diari... pastu dah abes kat sana aku update dalam blog.. hehehehe.. jadiknya terpaksa la kau beli laptop @ IPAD nanti... hehehehe.. kaya ke kau nak beli IPAD?? gilel tak 10k 9 bulan.. hahahha.. KAU ADA??? :P

aku ada lagi 12 hari untuk bergumbira .. jadiknya aku akan menggunakan masa yg ada nih untuk update belog sepenuh hati.... hehehe

sambung nanti ye.........

Tiada ulasan: