Pengikut

16 Februari 2011

nak rambut camni jugak!!!!

aku nak gi potong rambut ... hehehehe... sekarang rambut dah panjang sampai bawah ketiak.. ari tu niat nak simpan panjang macam rambut fauziah gaous.. hahahaha!!! nanti baru org boleh kate muka aku 100% sama kann... dah tu bila mintak polis ari tu, aku cakap kalau aku dapat polis baru aku potong rambut.... sekarang dah dapat... hehehehe... reasonnye aku xnk potong rambut kat sana.. nanti kelakar.. tak suke dia nipis kan rambut kat tepi telinga tu... huhuhu..

aku dah cari 4 gambar.. nak potong camni... ari tu nak potong camni jugak tapi org kat salon tu tak bg .. tapapentah!! sukati arrrr rambut i ke rambut u! kali ni dia kena potong juga camnih!!!!

gambar 1:


michelle william.. emm.. menarik! tapi nanti cepat panjang.. x boleh..x boleh... walaupun nampak cute!! huhuhu


gambar 2:

halle berry : nila rambut idaman aku.. pastu org salon tu x bagi aku potong camni... huh!! jelessss~~ ni boleh dipertimbangkan..

gambar 3:

allysa milano: rambut ni pun ok jugak!!! emm boleh dipertimbangkan!!!

gambar 4:

victoria beckham: emm yang ni pun boleh dipertimbangkan!!! hehehehe

rasa2 aku sesuai yg mana satu???? ermmmmm.......

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..
erm..
da dapat polis ker..
potong cam rambut hally barry 2 sweet tuk awak..
btw..
biler masuk pulapol 2?

linda berkata...

salam... ha ah da dapat... masuk 1/3 nanti ... hehehe rambut helle berry eh?? emm menarik2 .. thanks atas cadangan.. :)

Tanpa Nama berkata...

biler nk potong rambut 2..
even bertuudng pun kena potong gak rambut ker biler masuk pulapol??

linda berkata...

TNama: dah potong dahhhh.. hehehe...

msa taklimat tu, ASP tu bgtau camtu lah... dia kate semua kena potong pendek....

Tanpa Nama berkata...

dier ader check ker