Pengikut

21 Februari 2011

Farewell untuk diri sendiri.. isk..isk...

hari ni.. ofis aku buat farewell untuk aku n dua lagi staff.. sorang nak tukar sorang nak ke Mekah... huhuhuu.. sebelum2 ni aku meraikan farewell org hari ni dah sampai turn aku dah... waaaaaa~~~ sedihnyeeee!!!!

farewell terlatest: kak nana
farewell sebelum ni : caon
farewell terawal : zizi

kenape mereka2 ni je yang aku tulis dalam blog aku.. sebab mereka2 ini ialah orang yang special.. hehehehe... ada lagi sebenarnya yang dah pindah.. hehehe.. ala senang cerita korang semua special laaaahhh!!!...

jadiknya untuk menghilangkan rasa stress aku sebelum aku kena memberi ucapan depan org ramai kejap lagi, ape kate aku memberi ucapan aku dalam blog aku sendiri.. kalau diorang rajin diorang bukaklaah.. amaran : ini ayat sedih tak hengat punyeee... ready yeee.. wakakakaka!!!!! (guna ayat rasmi... hehehe)

dear friends,
(specially dedicate to kak ct, lorna, kak ina, ain, kak nana, kak ain, kak pza, enas dll...)

terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya... selama saya bekerja di sini, sedikit pun saya tidak pernah merasa bosan dengan kehadiran kalian,kalian dan kalian.. kalau rasa bosan pun mungkin sebab ehem..ehem.. je.. hehehehe... sesungguhnya kamu2 semua adalah kawan terbaik yang pernah saya dapat... sya da anggap kalian, kalian dan kalian macam saudara kandung saya... saya tak pasti jika di tempat baru saya akan dapat kawan2 seperti kalian lagi...huhuhuhu...

sesungguhnya, banyak kenangan manis sejak kita duduk "bermastautin" di primer... hehehe apa aje yg kita tak pernah buat, semua pernah... pasti yg paling saya rindui ialah lawak jenaka kalian yg kadang2 boleh buat saya gelak berguling2 dan sekali sekala akan tersengih sorang2 bila terkenangkannya... selain itu, saya juga pasti akan merindui umpatan menggunakan mata antara saya dan kak ct, tahap kelajuan bila lorna bercakap hehehe mcm2 lagilahhh!!!

saya doakan persahabatan kita tidak akan terputus setakat ini sahaja.. dan saya doakan mak2 buyung yang ada di opis selamat melahirkan bayi2 yangcomel dan comelnye mirip seperti saya.. hahahaha!!!! saya juga akan doakan mereka2 yang lain sejahtera disamping family dunia dan akhirat...

untuk kak ina, lorna, han dan kak ain, saya doakan kalian,kalian dan kalian berjaya mendapat pekerjaan yang lebih baik seperti yang kita idam2kan sebelum ini.. jgn lupe tambah lagi baby ye... saya nak kumpul "anak sedara" ramai2.... wink~wink~

untuk kak ct, ain,kak pza, enas dan lain2 pegawai tetap, jgn tension2 ye.. hehehehe.... semoga anda menjadik kesayangan pakcik kita di atas sana tuh.. tulis surat baik2 hahahaha!!!!! jgn lupe majukan sukan BPKK .. hehehehe.... korang lah harapan BPKK .. cayalaaahhh!!!!

untuk semua,
doakan saya berjaya ditempat baru... SAYANGGGGGG KORANG SEMUAAAAAAA...... terima kasih tauuuuu!!!!! jgn lupekan dakuuuuu!!!!!! sedihh....

luv,
linda <3

( sekian saje surat saya kali ini.. harap2 tiada kesalahan ejaan dan kesalahan dari segi format.. hahahaha)


3 ulasan:

Arai@Nana berkata...

uwaaa..selamat tinggal my fwen..bile lg nk jumpe agaknye..huhu..nnt dh jadi inspektor sahab jgn lupe kitorg kt sini..gud luck!

linda berkata...

huhuhu tak mungkin la linda lupakan korang... huhuhuhu... sedih la kak.. btw thanks kak.. jgn bg ilang no tepon org tau!!!!

ctanjung berkata...

ayat lelehhhh!!! siot je..ko sedih macam2 linda. bukan sedih psl nak tinggalkan kitorang je..kan? antaranya sedih nak dok kat sana 9 bulan. kitorang mesti slalu ingat kat ko apa yang ko buat kat sana hari2. tak sangka, membe sendiri kena training polis. kawad kawad n kawad..fizikal n mental kena kuat..seksa terseksa tu semua kena tanggung. Walau aku n lorna hanya membantu sbg saksi tapi aku bangga. bangga dapat tolong kengkawan. selebihnya atas usaha ko sendiri.
aku sedih ni, sangat2.
'Mengumpat dengan mata'. tu mmg takleh lupa...
last, jaga diri elok2..lama lagi nak jumpa ko november nanti. dapat je henpon kat tangan balik, contact kitorang ekkk...
bye....