Pengikut

16 Februari 2011

check list menjelang 1/ 3/ 2010

ceaahh... nampak tak aku semangat... wakakaka.. yelah semangat la sekarang, siap sedia nak kena lanyak... huhuhu... aku siap wat check list lagi ape yg nak kena bawak.. bukan ape aku takut over budget... huhuhu... sebab banyak benda nak kena beli, ibarat nak masuk sekolah berasrama penuh je rasanye... nanti da pergi kat sana nak kena beli lagi .. keseragaman... huhuhu jadik, dekat luar ni aku Bajet dalam RM 250 je boleh x??? hehehehe.... kalau beli pun barang2 kegunaan harian je... huhuhuhu... mungkin kat luar lagi murah... kalau nak tgk ape yg aku nak beli sila klik gambar di bawah bagi tujuan pembesaran.... hehehehe....
.
.
.
.

gambar senyum2 tu maknanya aku dah ada.. kalau yg masam tu maknanya takde... cukup ke ek RM 250 ?? huhuhu... boleh..bolehhh....

Tiada ulasan: