Pengikut

20 Februari 2011

almost done!!

semalam aku pergi membeli dan membelah barang2 keperluan untuk 1/3 nanti dengan 448 hehehe... kali ni bukan di alamanda, tapi kat mid valley (MV) .. lama kan tak gi sane sejak kemunculan alamanda nih.. hahaha!!! incik 448 amek kat rumah pastu terus gerak ke sana... MV kan besau... huhuhu sesat jugak laaa... aku beli kat carefour.. carefour?? alamanda pun ada.... (ala biarlaaaa hehehehe.... beli barang banyak jugak lah dah tu takkan nak jalan2 dengan bawak barang yang banyak tu kan.. jadiknye kitorang decide nak pergi hantar dulu kat kereta... pusing2 la ni cari parking... pegi sana tak jumpa, pegi sini tak jumpa.. aaahh sudahh!!! keluar pulak dengan org yg suka makan kepala ikan cam aku.. memang tak laaa... hahaha!!! naik balik mid valley.. turun pulak..pusing2 lagi.. tak jumpa.. last2.. tarik napas... ehmmmmpphhh... lepassss...fuhhhh otak tengah berfikir secara ligat..( bukan aku la , dia.. sebab aku memang dah lupa wakakakaka) untuk ingatkan tempat parking.... cari punya cari last2 jumpa... laaaahh dah 3 kali kot lalu kat tempat yg sama.. hahahaha!!! hampehhh!!! sebelum nak sampai tu pun da sesat dahh... hahak!!!

dah letak barang, pergi la meround2 satu MV.. hehehe apa lagi kalau u keluar dengan i, kita kena makan benda2 pelik baru boleh geng!!!... :P awal2 sampai mid nih memang nak carik tako.... huhuhu last2 jumpaaaa... wahhh rindunye nak makan kamoo.... (ala gambar takde laaa) kitorang makan tako dengan telur rempah...

dah round2 lapar pulak.. ajak pegi food court makan kat pepper lunch (makanan korea) hehehe... benda ni kena makan panas2 kalau tak dia muak sebab banyak sangat sos.. pastu kita kena masak sendiri.. bila tak jadi tu yg muak tu...lagipun saya org malaysia... mana tau nak masak makanan korea... hehehe.. tapi tak sempat nak ajar makan som tam dengan mee celuppp... huhuhuhu sedaaaaaappnyeeee!!!

dah puas round MV , nak jalan2 lagi.. pegi taman tasik titiwangsa... mak aii ramai gile org.. patutla dah ramai yg tak joging... hehehe... yelah nak joging pun naik segan sebab ramai sangat org... kita joging pastu orang pandang... huhuhuhu.... aku pulak layan tgk org main netball... huh!! tak terer pun player dia gaye je lebih.. pakai skirt la sleeveless la.. hehehe.. saya tak teruja tgk diorang..lelaki di sebelah saye?? berani ke? (sambil mengepal2 penumbuk dan buat muka garang wakakaka!!!) :P dah puas ingat nak main paddle boat tapi ramai pulak org... hehehe last2 main game kat HP lawan bowling!! hehehehe.... mestilah saya menang.. pastu tak puas ati repeat balik..ada ke dia kate bg can!! eleeeehhhh!!!! huhuhu....

dah pukul 630 .. nak balik putrajaya... sorilaaa saya takleh balik malam2 nanti mak marah.. sya anak mak.. hehehehehe.... bertahan la ye selagi buleh.. hehehehhe... kuar malam sekali2 je taw!!!! :P

motif cerita di atas : sebenarnya nak cerita pasal persediaan aku beli barang, tetiba terlari topik!! (^^,)... jadiknya aku nk bgtau korang betape terujanya aku bila dapat turun KL sekali sekala... hahahhahaha!!! lama tau tak turun KL!

Tiada ulasan: