Pengikut

20 Januari 2011

suke "u" call i!!












tak sangka kan... da lama i tunggu call dari "u"..
sejak kita jumpa 2-3 bulan lepas, u tak pernah call i..
i tak dengar langsung kabar berita dari "u"
masa tu i frust sangat!! huhuhu
mungkin "u" dah lupakan i..

masa tu dada i macam nak pecah teringatkan "u"
tapi dah lama2 tu i dah boleh lupakan "u"
kadang2 i akan teringatkan "u"
sebab ramai orang sebut2 pasal "u"
u memang ramai peminat.. i jeles!!
orang lain "u" call, i "u" tak call
sampai hati"u"

hari ni, i dapat call "u"
waaaahhh!!!! berbunga2 nyer hati i,
tak sangka, "u" ingat i lagi... hehehe...
"u" bagi harapan!!
walaupun kadang2 i berbelah bahagi betul ke i pilih "u"
walaupun pada hakikatnye hati i telah dimilik?? (ee..ehh tu cerita lain.. hahahak!!)

oke.. sambung balik.. amek feel kawan2..

tapi i harap itu bukan prank call
yelah, manalah tau "u" suruh kawan2 "u"
kenakan i... sebab "u"tau i rindu "u" call kan...
HOPE NOT!!!! :(
thanks.... i harap "u" sudi hantar surat kat i bulan 2 nanti..
then, bulan 3 kita jumpa ye sayang...
see "u"!!

I'M WAITING FOR YOU!!

p/s: YES! "awak" sudah dimadukan!!! hohoho!! :P

*awak & u adalah dua personaliti yang berbeza*

4 ulasan:

Arai@Nana berkata...

jiwanggg...berdiri bulu roma..wakaka..neway congrats inspektor! (sambil tabik hokey)

linda berkata...

hahaha!!! baru tau kehebatan linda berjiwang!!! :P

linda berkata...

hahaha!!! baru tau kehebatan linda berjiwang!!! :P

♥Ismi Huda♥ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.