Pengikut

18 Januari 2011

saya telah menjalankan tugas.....

selamat pagi.. i luv wednesday!! YAY!!!

hari ni mood agak cantik sikit nak banding dengan 2-3 hari lepas yang mcam dada aku nak pecah sebab tahan sebak.. huhuhu ngoi!!! pepagi sebelum masuk opis pegi aerobik dulu kat gym opis sebab opis aku sekarang ada program setiap 7.30-8.30 pagi hari2 tau!!! pengarah pun turun asal pulak pegawai lain nak marah?? korang tu yg tak bertanggungjawab! huh! hangen tetiba....

okelah stop pasal aktiviti aku di pagi hari, sebenarnya aku nak cakap yang aku dah :

FOLLOW SEMUA YANG TINGGALKAN LINK N YANG JADI FOLLOWER BLOG AKU...

huhuhu sori la lambat bertindak atas sebab2 seperti busy dan berukband yang mcm BERUK tu!!!! hari ni baru aku berkesempatan.. maafkan saye ye kawan2ku... ni kira aku dah balas budi korang2.. huhuhu...

Jangan lupe rajin2lah singgah blog yang kejap ada tuan, kejap takde Tuan, bacalah ape korang nak baca.. huhuhu.. ini semua kisah aku , pendapat n pandangan aku je... bukan org lain punye cerita...

jgn risau aku x add korang, aku add punye cume lambat ngan cepat je.. huhuhuhu... tapi tinggallah jejak korang dekat dua2 tempat... huhuhu senang skit, sebab kadang2 yang jadik follower dia takde link (aku pun tak tau kenape) jadik kalau korang letak dua2 senang kerja nak follow korang balik .. peace (^^,)V

p/s : siapalah yang bakal menjadi follower aku yang ke 50 n orang yang ke 50 tinggalkan link??? huhuhu

Tiada ulasan: