Pengikut

16 Januari 2011

rasa bersalah

hehehe rasa bersalah pun boleh gelak lagi... okelah terapi maaa... tak mo tensen2 tak sukeee....
rasa bersalah sebab aku tambahkan pening dia.. hahaha!!! gud..gud..... sebenarnya dia nih "teman tapi mesra" aku.. hahaha!! kan dah jujur.. elok2 tak ngaku... kan dah! dia dah putus tunang masalah nye tunang dia marah sebab dia ni kawan dengan aku.. siap nak jumpa.. hehe.. gelak gelak cuak nih! ... hahaha sebab aku tau x tunang ni macam ada problem dalaman sket.. kot2 lah haa ada tindakan luar kawalan .. cemane.. tapi x tunang dia ni pun da ada pengganti siap anta2 gambar lagi... ape tujuan dia? saje kot nak kasik kawan aku cemburu... atau bengang!

tapikan atas rumusan dari kejadian ni, aku rasa: (ni naluri perempuan)

1) mungkin dia ingat yang kawan aku ni akan baik balik dengan dia..... n dia tak bajet yang kali ni punye putus bukan main2 macam dulu.. takde patah2 balik.. yelah.. lelaki kalau ego tercabar, haaa.. nilah padah nye..

2) mungkin dia marah sebab dalam masa yg singkat kawan aku ni dapat lupakan dia dengan berkawan dengan aku.. emmm.. mungkin...!!! sebab tu dia hangin kat aku...

3) mungkin dia bengang yang kawan aku ni boleh hidup kalau dia takde.....

emm ni apa yang aku rasa lahhh... sebab dulu pun aku pernah buat mcm nih jugak !!! hahak KANTOI!!! tapi takdelah sampai aku nak jumpa perempuan yang dating dengan x aku! ape kejadahnye.. wat malu jeee.. org dah taknak aku pulak yg terhegeh2... TAPI itu duluuuuuuu masa aku sekolah2.... masa tu umur pun baru nak naik 18 tahun!!! takleh pikir .. boleh pikir sikit2 je yang mana rasional tu... tapi sekarang aku dah 27 tahun!!!! 27 TAHUN bukan 17 TAHUN okeee~~~ dah tua.. tak sesuai perangai cam budak2 hingusan tu...

**********************************************************************
dengan masalah dia ni, tambah pulak masalah kat tempat kerja yang standard tu, aku lagi nak tambah api.. hihihihi... nah!! sekarang aku pulak dah rasa bersalah.. hahaha!!!! serius aku rasa bersalah walaupun aku gelak!!! betul ni SUMPAH!!!!!

kalau encik Teman tapi Mesra saya baca : MINTA MAAF BANYAK2.. takde niat pun ... curious je skett ..... jgn marah eeeehhhhh.. lepas ni dah x tanye dah pasal ni... huhuhu janji!! tapi kalau nak cerita, cerita je la takde masalah .. boleh dengar punye... nanti kita dating lagi eehh.. hahahaha!!!! (kompem kena kutuk scara terang2an ngan kawan2 aku ni nanti...)

1 ulasan:

CtZubAiDaH berkata...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaakakakakakakakaka....ni la baru linda yg slalu kena kutuk tade perasaan tuh!!!