Pengikut

13 Januari 2011

OK!!!


hehehe.. pagi2 lagi dah gembira... bukan ape, pasal surat yang aku antar la... 3 surat yang aku hantar semua lepas.. gile tak suke??? hohoho satu kebanggaan kat opis aku kalau hantar surat je terus dapat tulisan "OK" hahahahaaa.... bukan senang tau.... sebab surat tu rahsia tak dapat la aku nak tunjukkan kat sini! hhehe.. selalu kalau dapat surat penuh dengan "kata2 puitis" mcm tinggi ke langit , kura2, simpan dalam peti.. lain2 yang tak boleh nak cakap kat sini...

p/s: nasib dia tak tulis berlari ke langit ke, KL menjerit ke, castello ke... hehehe...kalau x aku dah tau la dia minat rosyam nor.. hahahaha!!!!!

Tiada ulasan: