Pengikut

25 Januari 2011

sticky post~~ MY BFF CONTEST -

aku sayang korang, korang la terbaik hehehe... korang la reader paling kacak n chantek yang pernah aku jumpa.. siyeeesss. i tak tipu punye..ikhlas nih!!! siyesss.. sayang korang hehehe...
(ini ayat2 nak raih undi... ngeh..ngeh.. ngeh...)

sebenarnye aku masuk satu contest dari eight design boutique nih!! hehehe MY BFF contest.. search punye search punye akhirnya aku terjumpa lah gambar aku ngan member2 sekolah aku wat reunion kat Wetland Putrajaya.... jadik aku pun mempertaruhkan la gambar ini....



nampak tak ke BFF'an kitorang... hehehe.. lebih kurang 7 tahun aku kenal diorang, masih lagi contact sampai sekarang...

oleh itu, sudi tak korang klik kat SINI... untuk vote kakak / adik/ kawan/ korang ni.. pleaseeeee... wink~~wink~~~

SAYANG KORANG!!!! korang pun BFF aku jugakk!!!!

2 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

sedap nye tgk panggang BBQ tu

thanks follow belog cik gebu

(^^,)

linda berkata...

hehe samaaa... blog kamu menarik.. sebab tu saya follow! hehehe