Pengikut

10 Januari 2011

muka aku macam fauziah gaos???

fauziah gaos... kredit to mygosip.com


linda kamarudin...


bukan sorang... tapi ber orang2 yang cakap muka aku cam fauziah gaos (FG) .. sama keee???? mana ada lah.. penat aku belek kiri kanan.. tak sama pun!!!! issshh penat nak cari keseirasan aku dengan FG nih.. huhuhu... org pertama yang cakap aku macam FG ialah lecturer aku...
then kejadian kedua yang kate aku mcm FG ialah... masa aku pergi david teo rumah terbuka tahun baru cina... ini bukan nak perasan tau... huhuhu.. tahun 2008 kalau x silap.. adala ramai pelakon2 MIG ni.. ada satu group nih, diorang pandang2 aku.. ehh kenape eh!! taulah aku gemuk jgn la pandang2.. huhuhu.. pandang2 pastu cakap2 , sengih... korang tak terasa ke.. baju aku terbalik ke ape ke.. isk! teruk betul...

bila time makan.. ada sorang kakak ni (mak kepada pelakon kanak2) dia tegur aku...

"akak ingatkan FG tadi, tapi tulah sejak bile dia pakai tudung pulak nih .., ingat da nak mintak autograf dah tadi"

pastu kakak aku cakap "ni FG versi tebal" .. dah pada tu ramai la yg tegur.. "muka cam FG la"..

isk.. malu jugak satu hari.. yelah aku kan pemalu! hehehe...

sekarang ni bos tegur, kawan2 tegur, org dalam fb pun tegur, semua yg tgk gambar aku mesti tegur...

aku dah penat nak cari kesamaan aku ngan cik FG nih... baru2 ni pun ada org tegur jugak.. hehehe... kakak dia cakap "eh! kau nak kuar dengan FG nih.. FG ni kan?" terpaksa la dia mencover balik.. hehehe...
sekarangkan, korang cube terangkan tang mana yg sama aku dengan FG nih... huhuhu.... aku dah letak gambar yang lebih kurang...

kredit to mygosip.com

nanti sila komen.. tang mana yang sama.... ish..ish..ish....


p/s: tetiba terasa glamer org sama kan aku dengan artis .. hahahahaha!!!!

2 ulasan:

rainbowskittle berkata...

tang mata ngan idung tu sama !

linda berkata...

hehehe.. yeke????