Pengikut

09 Januari 2011

hujung minggu yang menyeronokkan...

barang makeup yang dia gunakan...

oke.. hujung minggu ni hujung minggu paling best sekali... hari sabtu tu takyah la cerita, cukup la aku cakap ari sabtu paling best... heheh apa yang jadi tu biarlah rahsia... hehehe..

hari ahad 9/1/2010... member aku cik ira tepon masa aku tgh dating.. eeh!!! makan kat warisan.. hehehe silap... dia nak mintak tolong jadik model.. huh! MODEL ??? model apekah? model plus size buleh laaa.. rupa2nya cik ira ni belajar make up2... huh!! bukan nak bgtau...tapi kalau btau aku tak join jugak hehehe.. mahal wey kelas tu.... cik ira suruh aku jadik model dia mekap... okelahh.. aku pun suke jugak org mekap2kan muka aku nih, boleh feeling2 jadik model.. hahaha KAU ADA??? :P
pergi pagi abes dalam kul 5 petang.. mekap 2 kali... sekali mekap amek masa dalam 4 jam.. takpe2 boleh di maafkan.. hehehe... amatur kann.. ok ape... cik ira mekap cantik jugak.. kalau ada org puji tu kira cantiklah kann.. wink~~wink~~ ... hehehe.. tapi xtaulah kot2 model dia yang cantik kan... he ehhh.. perasan pulak!!! dushh~~dushhh....



cik ira tgh makeup kan sayee.. hehehe

kalau nak kira la kan.. ini kali ketiga aku mekap setebal ni, tapi ni kira pecah rekod la mekap paling tebal dalam idup.. hahak!!!!! aku nak trun makan pun aku malu... yelah cantik! hah! yang hadooo!!! balik rumah amek gambar kejap... pastu baru padam mekap... dah padam tu... hah!! naik bintik2, gatal2 pastu merah!!! sape nak jawab... nak kena saman nih.. heheh.. takk..tak .. gurau je...

okeh, lepas ni sape2 yang nak pegi dinner ke, event ke, boleh la cari cik ira nih... kalau susah nak cari dia, korang cari je aku, aku manager dia sekarang... hahahhaah!!!!!

mekap pertama by cik ira

sebelum


selepas.... TADAAAAA~~~~




make up kedua from amira.. student gak... gambar sebelum tu korang tgk je la kat atas...

selepas...




amacam??? cantik tak.. cantik tak.... hehehe...

2 ulasan:

edy berkata...

kuasa makeup kn...pasni klo mna2 couple tu yg xpnah tgk awek dia tanpa makeup pas kawin msti terkejut beruk gak la kn....hehehehe

linda berkata...

hehe tau takpe... mekap sekali2 boleh. kalau selalu sangat mekap nanti rupa sebenar pun dah tak kenal..

jgn sampai hilang kecantikan asli..