Pengikut

29 Disember 2010

thankful....

entry agak skema sket ari ni... huhuhu... da lama tersentak... tapi tak bangun2.. bila aku nak bangun nih!! sape nak tolong watkan wakeup call tuk aku??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>*******************>>>>>>>>>>>>>>>
hari ni ada berita baik... kontrak aku dengan kawan2 aku yang lain dah sambung sampai bulan Mac 2010 taun depan... alhamdulillah... tapi kalau boleh aku da xnak kerja sana lagi.. cemane .... huhuhu... bukan!! bukan tak bersyukur, mestilah aku bersyukur sebab kalau aku tak kerja kat sana , camne aku nak dapat pengalaman jadik pegawai... huhuhu bukan senang ok.. busuk2 pun dapat jugaklah belajar jadik pegawai.. hahak.. kau ada!! eh.. tetibe.. sori..sori....
kalau aku tak kerja kat sana, takde lah aku kenal kak ct, lorna, kak nana, kak ina, kak pza, ain, kak ain, inaz, wawa, ... lagi sape... nak kena tulis semua2 ke?? takyah laaahhh.. korang2 sume laaahhh.. kalau aku tak kerja kat sini , takde lah aku nak merasa main bola jaring wakil MASWIP... hehehe maswip tau.. masuk tournament sana sini, yang paling penting dapat merasa jugak hadiah memang bola jaring!! hahaha!!!! lagi sekali... KAU ADA!!! hahaha ... saje nak kasik korang panas ... :P
tapi tulah, sampai bila ye aku nak kerja sambilan? urmm frust jugak sebenarnya... huhuhu sampai bila la nak kerja sambilan... urmm.. mintak kerja lain sume tak dapat.. company2 swasta tak suke aku ehhh... !! huh!!! BPKK suke aku ke?? hehehehe.. hampeh!
berharap pada Yang Satu.. harap2 doa dimakbulkan.... AMIN !!!!
p/s : owhh.. lupe nak wishh... gud luck utk team malaysia utk finale piala suzuki ape FF ntah.. lupe..... main betul2 ye... saya sokong malaysia.. (memanglah dah aku org malaysia, sokong malaysia lahh.. hehehe)

Tiada ulasan: