Pengikut

22 Disember 2010

SIAPA VIMAL & NISHA ????

wahh.. gitu!! saspen je bunyinye macam nak carik perogol bersiri.. .. hehehehe..tapi memang pun ala2 laa... kenape aku carik minah ngan mamat nihh??? sebabnya... dia ialah dua couple yang bercinta yang tade sivik, tak tau sekolah mana dia pegi, vandalisme dan sebagainya.. nak tau kenapa aku cakap camtu ... korang tgk gambar di bawah:-

klik gambar utk lebih clear...

suka2 dia jek pegi conteng duit nih!!! tgklah tu! kalau ye pun nak luahkan perasaan sayang kau kat si nisha tu .. jgnlah conteng dekat duit tu .. SENGAL!!!!... dah la kau conteng, pastu kau pegi bayar tol guna duit tu buat ape.. menyusahkan orang betul la... issshh!!! aku jumpa kau aku conteng2 muka kau nanti... yang mamat tol tu pulak bangang jugak pegi bagi dekat pengguna tol duit tu wat ape... tu pun satu lagi sengal kuku!!!!.. pandai pulak tu main selit duit tu... hampeh betul la...

ishh teruk betul la dorang ni.. pesanan penaja dari aku.. kalau korang nak conteng duit korang, itu korang punye suka la kan, tapi dah conteng kata2 cinta macam kat atas nih tolong laahhh simpan buat kenang2an... jangan nak dajal org lain pulak.. ke kau saje nak buat kuiz:

"TEKA DI MANA DUIT CINTA AKU DENGAN NISHA BERADA SEKARANG?"

p/s: duit ni ada dalam simpanan aku lagi.. nak gantung kat dinding..

Tiada ulasan: