Pengikut

31 Disember 2010

selamat tahun baru 2011

baru dua hari berlalu... hehehe sempat lagikan aku nak wish happy new year kat korang... SELAMAT TAHUN BARU YE KAWAN2 ku termasuk la yang membaca blog aku dan follower aku... huhuhu... semoga perjalanan kita lebih teratur...

Azam aku untuk 2011??? masih azam yang sama dengan 2010.... sebab ape sama?? sebab aku rasa azam aku tu masih relevan utk digunapakai.. hehehehe.... tapi apa2 pun aku sangat berharap tahun 2011 ni bg aku aku luck dari segala segi.... amin!!! tolong aminkan cepat....

dikesempatan ini, aku nak ucap tahniah kat pasukan bola sepak Malaysia sebab dah menang Piala Suzuki 2010.. lembab betul aku nih!! org dah menang baru nak wish!! hehehe.... ampeh betul... aku pun nak ucap terima kasih dekat semua-semua org yang sudi baca blog aku... nampaknye sehari akan ada follower baru... thanks juga sebab sudi kawan dengan aku... :) hehehe...

untuk permulaan 2011, aku akan meneruskan perniagaan aku... jadik taun ni fokus bisnes bukan tertumpu kepada tudung saje, tahun ni barang2 akan dipelbagaikan... antara yang terbaru ialah sweater dari korea... nanti aku letak gambar ye.. tapi utk first time ni, test market kate orang, aku try dua dulu... then bila ada permintaan, baru aku akan menambahkan bilangan... hehehe....

okey... NANTIKAN YEA!!!!!

Tiada ulasan: