Pengikut

07 Disember 2010

ORANG PANGGIL AKU ....

apa kene mengena gambar di atas dengan cerita2 dibawah??? takde pun bg penyeri jek.. erll.. penyeri keee?? nangis!!!!

tadi dengar Hot fm odw nak ke tempat kerja.. topik pulak macam menarik perhatian aku jek.. hehehe... pasal nama samaran.. hehehe sepanjang 26 tahun aku idup ni ada jugak la nama samaran yang aku dapat hasil 'kekreatifan' kawan2 aku yang budiman nih!!!! ampeh!ingat aku ikhlas sangat nak puji korang? huh!!

antara nama2 yang aku dapat yang paling glamer tentulah REBUNG... nama rebung ni tercipta lepas kawan2 aku masa belajar kat UUM ni perasan kalau kat cafe ada gulai rebung ke, rebung goreng ke mesti aku beli... tak pasal2 lekatlah nama rebung.. pastu didajalkan aku dengan letak nama rebung tu kat jersi bola baling... mulanye aku ingatkan yang tau nama glamer aku tu geng2 aku je, rupanya tidak ye!!! satu kolej tau nama glamer tak rasmi aku tu...masalahnye lekat pulak tu nama rebung!!! cissss~~~ thanks del, aku pasrah! huhuhuhu

dekat fakulti pulak, org panggil aku TAM.. bukan sebab aku hitam ye.. no..no.. no aku masa belajar putih taw.. ulp! muntooohhh!!! sejarah nama TAM ni budak lelaki fakulti aku yg bagi .. ntah apesal ntah pada hari kejadian tu aku bleh pitam dalam kelas.. tak sampai 5 minit punn... pastu aku bangun balik.. cemane ntah aku dalam kelas TITAS aku dengar org panggil "TAM.. TAM...." aku buat bodo je, jap gi kawan tu tanye asal panggil aku TAM? pastu dia kate " ari tu dia pitam dalam kelas aku, aku tak tau nama dia, aku panggil la TAM... " cissssss... tak gune nyer budak... nasib baik aku ni jenis org yang pekakkan telinga.. huhuhuhu....

itulah dua nama yg aku dapat masa aku belajar... macam mana pulak nama yg aku dengan kawan2 bagi masa kat sekolah sampai "U"??? huhuhu mestilah ada!!! antara nama yg aku bagi ialah jendol, tonggek, harimau jadian, nenek kebayan, ahli sihir, kentang, bawang, carrot ... hehehehe... lagi ape arr.. da tak ingat.. nama2 yang maha dasyat lagi kejam ni tentulah untuk para pengawas yang kerek, ketua kelas kaki pembodek, budak2 yang perasan hot dan cun serta hensem kat sekolah mahupun tempat belajar.. hehehehe....


selingan jek.... mcm bosan kan kalau takde gambar .. tapi gambar kaki.... boleh laaaa....
hehehe (kaki aku yg nampak cam kudung tu.... motip sorok jari??? sebab kaki berkarat... hehehe)


kat opis ada jugak ke??? mestilah adaaaaaa.... antaranya KAK LONG.... ish..ishh... ishh.. sapa la yang bagi nama glamer kat KAK LONG nih!!!! (aaa...siti no komen.....)

p/s : korang ada nama gelaran?? kalau ada share le sekali hehehehe............

2 ulasan:

chaya^aine berkata...

kat skolah org panggil ape plak..?? hehehe..

linda berkata...

hehehe kat sekolah rendah tak tau pulak kot ada nama gelaran.. hehehehe...