Pengikut

06 Disember 2010

New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199!


lagi sekali promote: NEW ZEALAND dengan Tambang hanya RM 199... teruja x???

sila klik di sini >> NEW ZEALAND yebaaa..yebaaaa

okeh.. okeh .. aku sangat teruja promote pasal tiket murah dari air asia ke NZ (New zealand ye bukan NZ curry house) sebab NZ ni ialah tempat idaman aku untuk bercuti... AIR ASIA buat promosi ke NZ dengan tambang RM 199 SAHAJA!!!! wahhh sangat menarik okey!

sebab ape aku nak gi NZ.. sebab aku nak tgk ladang biri2.... hehehehehe... nak main2 dengan biri2.. pastu bila aku tidor kat ladang tu aku boleh kira biri2 secara live takyah imagine2 ... waahhhh bessshhhh~~~~

biri2 and the gang...

pemandangan dekat NZ ni juga masih suci dan bersih... ewahh!!! masih kurang pencemaran... emmmm menarik bukan??

malaysia juga ada pemandangan yang cantik camni kan... hehehe... asik up negara org je...

haaa lagi satu yg menarik... ORANG ASLI NZ iaitu ORANG MAURI... hehehe bolehlah aku menari2 tarian semangat MAURI tu kan... best2... sambil conteng2 muke...

tak ingat lagu dia camneeee.. sigh~~~

see.. pegi bukan semata2 nak tgk pemandangan dengan kira biri2 je tau, pergi dengan tujuan nak tgk n belajar adat dan budaya orang.. kan ke bagus... I LIKE!!!!

ape2 pun aku akan pergi jugak ke NZ satu hari nanti LEPAS aku dah abes TAWAF satu MALAYSIA... gehehee...

korang yang suke melancong macam aku mesti teruja... teruja tak??? teruja tak???

Tiada ulasan: