Pengikut

12 Disember 2010

netball tertutup JKA: KAMI MENANG LAGI HOYEA!!!

hoooohoooohoooo... dengan penuh riak dan bangganye aku mengumumkan BAHAGIAN PEMBANGUNAN KESIHATAN KELUARGA telah menjuarai PERTANDINGAN BOLA JARING TERTUTUP JABATAN KESIHATAN AWAM 2010....PEEEPPP... WWWWIIIIIITTT!!!! TAHUN LEPAS KITORANG MENANG JUGAK... SILALAH JENGAH ENTRY SEBELUM NI...

hohoho!!!! aku sangat tak sabar nak hapdate entry kali ni tapi gamba aku masuk kemudian ye sayang2 ku.. ^^,)v

semalam (11/12/2010) aku ada lawan bola jaring... ada la dalam 4 bahagian jeee.. hehehe.. bolehla ye daripada takde kui..kui..kui... da lama jugak aku berenti main bola jaring sebab aku ada terrr...kecik ati ngan team aku (bukan team BPKK ye).. jadiknye bila hati dan perasan dah terguris waahh ayat tak bleh blah.... aku pun ada lah rasa mcm nak mengundurkan diri dari permainan nih.. hukk..hukk....
First Game
masa 1st game, kawan2 aku agak pancit sebab tak cukup training, walaupun time cume 7-1-7... hahaha... aku?? tanye aku pancit ke tak??? HALLLOOOOO tgk org arrrr.... tentulah tak okey... sebab aku jaga tiang je kot (shooter kott! wakakaka saje nak riak.. wek!) kesian jugak dorang.. huhuhu tapi nak tukar pemain tak boleh... termengah2 jugak dorang.. kesian.. 1st game kitorang menang 7-6.. sipi2 jeek... huh!!
Second game
abes je first game tu, aku dengan sorang kawan aku nama anim (GA) kitorang cube mengatur strategi baru supaya utk game yang kedua nih kawan2 aku tu takde masalah pancit lagi... jadik strategi kitorang ialah :
  • pakai bib wana oren supaya mata pihak lawan silau.. hehehe kitorang nye bib warna kuning... x juling mata diorang .. dengan panas nye pulak ari tu... bayangkannn....huhuhu.. (menjadi)
  • tukar pemain masa 2nd half dengan sepantas kilat... pemain simpanan kene get ready bunyi je wisel terus amik bib dari member... (menjadi .. korang memang superb ar.. macam the flash.. ref pun pening) hehehe
  • strategi ketiga... eh!! dah takde dah! loh 2 je strategi aku rupenye.. wakakaka... ingat banyak tadi....

2nd game ni kitorang berjaya.... 11-5 hehehe..... terasa mcm STAR pulak!!!! wakakaka perasannnnnn weii~~~~

third game

pasukan ketiga tarik diri... lohhh ... saje je taknak kasik kitorang bantai korang teruk2kan.... team ketiga ni kate pemain ramai yang injured... tulah sape tak suruh prepare... kiotrang yang tak praktis ni pun boleh sediakan pemain ngam2 10 orang.. eh..eh.. nampak belagak tak?? takpe sekali sekala... hahaha ...

jadiknya, secara tak langsung bolehla dikatakan team kitorang nih dah menang.... tak perlu ada final (bak kate pengadil ) sebab main round robbin (aku tak tau ejaan dia camne.. betul la kot eh) .. TAPI..... hoohhoh ada tapi weehh sebabkan kitorang da bayar ref tu mahal hanya utk 4 game yang tak mencabar tu, kenalah ada lagi satu game kan... ooowhhh suka suki je eh... nak untung je kau kan..... maka nye terjadilah final antara team aku dengan team yang first tu... menggunakan strategi yang kedua... hahahaha!!!! berjaya jugak ! mata kali ni 8-4 ..ok ape dari yang first tadi tuh... hehehe...

biasalah, bila dah terlampau terer, mesti org tak suka kan... (ee..ehh linda! riak lagi) banyak la pulak yang kate team kitorang ni main ganas la ape laaa.... alah main ape2 game pun kalau tersinggung ke, tergolek cedok tanah biasalah... hadoi! masalahnye, team dorang pun same jugak! hampeh la korang nih!!! masa kitorang lawan pun mana ada penyokong! hehehe... biarlah ape nak buat, asik kitorang je menang, gila org tak dengki??!! ( hahaha teriak lagi sekali... sori!!!)

RASA BERBULU??? JGN LA BACA SEBAB ENTRY AKU NI AGAK BONGKAK SIKIT!!! :p

begitulah kesudahannya... akhirnya team BPKK berjaya juga merampas kembali PIALA DR SAFURAH dan menang 2 kali berturut2 dan menyebabkan pihak lain berasa cemburu.... wakakaka!!! takpe2 cube lagi taun depan ye!( hohooho.. entry aku sangat bongkak ye kali ni)

taun depan aku dah tak main ngan BPKK sebab aku dah tak kerja kat situ.. (erk..yeke?? hopefully la....) sedihh tak dapat main ngan korang lagi... takpe taun depan gerenti korang menang lagi sebab kita da ada backup utk semua position.....

CONGRATS & GUD LUCK BPKK!!!!

biar dorang berbulu ngan kiter lagi TAUN DEPAN!! wakakaka...

Tiada ulasan: