Pengikut

08 Disember 2010

LOSER kah AKu???

did i look like a loser if:

i dun have a bf??
im not married yet???
watching muvee with my parents??? no date?

alahai
  • kawan2 ku sayang .... jangan dirisaukan jika saya tiada bf ... kalau carik bf macam pilih baju dekat nicchi takpe jugak, nak pilih baju pun susah tau.. kene banding harga dulu, tgk jenis kain pulak, saiz muat ke x... kan susah.. camtu jugak lah saye kena pilih lelaki yg nak jadik bf saye... paheemmmmm... sya bukan nak couple2 macam zaman sekolah... couple utk dibuat teman idup... pahemmm x????
  • kawan2 ku sayang, jgn dirisaukan kalau aku x kawen lagi ...sebab jodoh tu kan ditangan tuhan... kang tetibe esok aku kawen kang semua org terkejut pulak nanti...
  • kawan2 ku sayang, bukan ke peranan seorang anak tu perlu membahagiakan ibubapanye.. apalah salahnya kalau aku pergi tgk wayang ngan parents aku... kan ke itu mengeratkan silaturahim namanye... bagi la aku berjasa dengan org tua aku dulu.. korang da tak boleh dah lah.. ishh emo pulak!!! nanti kalau aku kawen, belum tentu dapat buat camtu betul x?
jadi... nampak mcm loser ke???






Tiada ulasan: