Pengikut

16 Disember 2010

lawak korang kadang2 wat aku pecah perut!!!!

sekali lagi korang wat lawak camni, kalau perut aku terburai, tolong kutip sama2 ..
a- untuk aku
huruf selain a kawan2 aku.. hehehe
satu hari aku cerita ngan 'makcik' ni yang aku tak sangka alamanda boleh bertahan sampai sekarang .. kalau dulu asik bukak butik cam kat klcc je.. jap gi 'makcik' nih cakap....
L: tulah patutnya dia kena bukak 'fiza' banyak2 baru org datang....
A: haa? ape?? fiza???
L: yelah .. fiza la .. kena bukak banyak2 baru senang org nak gi makan...
A: bukan Fiza la MAKCIK OIII!!! PIZZA....
L: hahaha!! salah eh... cemane eja dia eh..
A: P.I.Z.Z.A H.U.T... bukan fiza.......
dok 'Berahi'
ada orang bawak agar2 kat opis ... mangsa gelak ketawa kali ni ialah org yang berhuruf 'c' ... hehehe.. untuk pengetahuan korang, akak c ni org perak, yang aj ni org negeri sembilan...
aj: kak, dah makan ke agar2 kat pantry tu??? sedap ke?
c: ermm.. dah makan dah ... tapi dok 'berahi' (nak cakap beghehi - tak suka la dalam bahasa kelantan)
aj: ape tu?? berahi???? berahi tu bukan gersang ke?
c: bukaaannn... tak berahi tu mcm tak suke la, takberkenan mcm H selalu cakap tu... (H ni org kelantan)
a: bukan berahi kak... sebutan salah tu... (masa ni aku dah gelak pecah perut dah!!!... )
c: alah! salah pulak.. kena gelak la nih!! :P
itulah kawan2 aku... hehehe... sehari kat opis kalau tak gelak, tak sah! kena marah sebab gelak pun kitorang pernah.... taktau lah!!! haissshh sedihnya, tak lama lagi lepas ni kemungkinan ye.. kemungkinan da tak boleh jumpa... nilah yang aku tak suka, bila jumpa kena berpisah... isk...isk... sedihnya... tapi tulah, itulah lumrah kehidupan... nak taknak kena terima... ada 15 hari lagi... haissshhh !!!! ape nak sedih2 pulak nih... aduh linda nih!!!
p/s: ada masa lagi nak bergurau senda ngan korang...... buatlah lawak banyak2, asalkan korang tak lupe aku, aku pun tak lupe korang .... :)

Tiada ulasan: