Pengikut

13 Disember 2010

Hutan Hujan di Putrajaya...

niat hati nak membakar lemak2 yang dah sedap2 lepak dalam badan aku sambil menikmati panorama indah putrajaya... hujan pulak!!!! huhuhuhu.... tak berjaya la nampaknye.. (sambil layan byond dan mengunyah kuih-muih beli kat cik ani.. hehehe) aku kena pegi gym balik nih... okeh.. jgn tertipu dengan gambar aku... muka je kurus badan belum tentu... aku cakap berat aku 80kg korang caye x????

ingat nak kuruskan badan nanti bila da dapat surat masuk training polis tu, tapi masa lawan netball ari tu, coach merangkap reffree aku hari tu cakap suruh fit dari awal, so tade la nanti termengah2 ... huhuhuhu... BAEKLAH coach!!! SAYA MENURUT PERINTAH - ayat standard org gomen ... hahahaha!!!!!

p/s: esok nak gi joging dekat shang-ri la Putrajaya, sape nak teman budak gomok nih ?? angkat tangan!!! takpe jgn risau i solo lagi hehehehe.... ~mood gate di petang2 nih.. wakakaka~

Tiada ulasan: