Pengikut

05 Disember 2010

Catch the Beast, 4minute and G.Na at the #DiGikpop! Grab the pre-sale tickets at 1U, New Wing!




iklan jap .. tolong promoteee... huhuhu...

kalau korang lahir tahun 80-an, mesti korang tak tau kan yang sekarang ni zaman K-POP.. huhuhuhu... korang cam aku kan..kan... bukan aku sorang je yang ketinggalan kan..kan.. ape K-POP tu?? aduiyai malas nak explain nanti korang tak paham... K-POP ni ialah ... hehehe... pengaruh daripada artis korea termasuklah muzik dengan drama... kalau korang tgk fashion budak2 jaman sekarang pun dh korea2 dah.. mana ada gothic2 nih.. tak caye cuba gi pavi.... (pavilion) ... ala aku tau korang kenal RAIN je kan.. :P


aku sekarang dah sangat ketinggalan dengan zaman2 remaja nih.. sebab aku bukan remaja lagi, aku dah dewasa .. hakk...hak... ampeh padahal da tua... sampailah sepupu2 aku yang bersekolah tu tetiba je dress up macam pelik.. dgr lagu korea, beli majalah korea, makan makanan korea, pergi rumah dia pun tgk channel korea yang kat astro tu 303... mesti korang tak pernah tgk jugak chanel tu cam aku gak kan... kan.. kan.. mintak2 ada geng yang ktinggalan cam aku jugak!!!...

kalau artis korea ni yang aku kenal wonder girl (lagu nobody tuuu) dengan kumpulan TVXQ ataupun GBSK ataupun tohosinki... yang ada jae joong lagu glamer diorang mirotic.. mesti korang tak tau kannn!!! hahahaha aku lagi up to date dari korang! yesss.. tapi satu tu jela yang aku tau huhuhuu....



inilah group yang banyak nama tu.. TVXQ/GBSK/ TOHOSINKI... kiut2 sume.. patutlah budak2 gileee...

di atas keglameran mahkluk2 korea yang jambu2 dan kiut2 itu, DIGI sebuah syarikat telekomunikasi telah mengambil kesempatan untuk mengadakan konsert artis korea iaitu:

BEAST
4MINUTE

G.NA



kenal x?? aku pun tak kenal.. tapi pandai2 la korang search.. hehehehe.. semua kiut miut... so... peminat2 K-POP... dan yang baru nak mengenali K-POP apa kate korang pegi je One Utama wing baru untuk dapatkan pre sale tiket... bila??? oi! tunggu ape lagi pi sekarang la !! lambat2 nanti abes arrr... copek2.... jgn lambat2..

sila klik pada tajuk ini ye kawan2 ku>>>> Catch the Beast, 4minute and G.Na at the #DiGikpop! Grab the pre-sale tickets at 1U, New Wing!

p/s: nanti takdelah korang kenal RAIN je kaaannnn.... mcm aku leee.. hehehe


Tiada ulasan: