Pengikut

13 Disember 2010

bukak ladang anggur bulan JANUARI 2011

segar bugar pulak anggur nih.. melegakan kesemakan dalam otak aku nih..

huh!!! semak kepala aku.. ntah kenape malam2 nih tetiba je aku rasa cuak.. bukan sebab ape pun, cume mengenangkan nasib aku dengan kawan2 yang sama abes kontrak ujung bulan 12 nih... nasib la ada blog yang sudi tadah je ape yang aku rasa nih... kalau dia boleh cakap, kompem dia cakap telinga da bernanah asik dengar aku mengeluh jeee.....

nak berharap yang polis tu rasanye macam tak kompiden jek, nak tunggu org opis aku panggil?? huh! lambat lagi woi!!! bulan 1 belum tentu dapat maunya bulan 3 nanti baru panggil masuk balik! takkan aku nak duk saje... paling kuat mesti kena carik kerja jugak, nanti sape pulak yang nak bayar segala piutang aku tu? huhuhu... duit simpanan bolehla survive 2 bulan pertama je... huhhuhuhu...
p/s: semak lah!!! malas nak pikir boleh tak? layan PAPADOM lagi beshh!!!

2 ulasan:

chaya^aine berkata...

keje mane lyn..??

linda berkata...

kerja kat Kementerian Kesihatan... tapi kontrak kitorang tak sambung.. sedey gileee... mintak keje x dapat2.. huhuhuhu