Pengikut

12 Disember 2010

blog list Ben Ashaari 2011

kalau blogger2 lain ni tak nak lepaskan peluang, begitu juga aku... hehehe...

cemane aku boleh jumpa blog encik BA ni... biasalah walaupun di alam realiti aku ni tak kuat berjalan, tapi di alam maya aku sangat 'kuat berjalan' hehehe... tapi aku bukan 'maya' yang mengorat pierre andre tu ye.. choi..choi..choi..

jalan punye jalan punye jalan.... akhirnya aku pun terjumpalah blog Ben Ashaari yang mengajak blogger2 nih bersama2 join kempen KAMI MERAYU... so aku dengan penuh keazaman dan tanggungjawab kenalah join kan... hehehe... bagus jugak! sekurang-kurangnya org kat luar means perokok2 tu sedar yang tak semua org sokong diorang isap rokok tu.. huhuhuhu....

p/s: thanks encik Ben bagi peluang..... senyum lebor2, kelip2kan mata, buat muke comel.. senyum.. sengih, senyum sengih.... tolong buat macam iklan merokok yang korang selalu dengar kat TV ngan radio tu ye.... sambil berkata saya sokong kempen encik Ben!! bodek lebey nampak lindaaaa!!! mcm nak tampo!!! hahahaha

Tiada ulasan: