Pengikut

30 Disember 2010

bila linda pergi karaoke dengan kawan2 ....

apa yang berlaku??? jeng..jeng..jeng...

  1. mesti lebih dari 10 lagu... hahahaha.. gila kuasa aku nih!!!
  2. lagu ramlah ram, rahimah rahim mesti ada!!
  3. kalau lagu duet, aku mesti jadik part lelaki... sebab aku takleh nyanyi yang sore perempuan .. hehehe...
  4. nada?? jgn cakap arrr... straight forward macam pembaris...
  5. ke laut? bukan ke laut je, keluar dari angkasa dah aku nih... huhuhu...
  6. nyanyi kena bangun, dengan harapan suara boleh tarik laa.. harammm!!!
  7. starting je, mesti aku suruh org lain nyanyi kan dulu.. tgh2 baru masuk..
  8. nak carik backup singer ?? call me!! hehehe....
  9. kena bawak makanan dalam beg tangan, sebab kalau nyanyi lapo!! jadik kita seludup McD.. hehehe..
  10. PALING PENTING: MASA MASUK CUACA ELOK.. BILA KELUAR HUJAN!!! semua tu kebetulan je kan..kan.. oke ape suara aku .. sedap sket dari GIANT.. boleh lagi kalau nak wat konsert .. hehehe

video nyanyi aku ada.. nak kasik korang tgk ... takyah la nanti korang salah guna!! hahahahakkk!!! lagipun i tak suke publisiti.... NO CAMERA PLEASE~~~

p/s: praktis bersungguh2 supaya aku boleh masuk AF 10 ( erk yeke AF dah 10?? ah! lantaklah!!!)

Tiada ulasan: