Pengikut

14 Disember 2010

bestnya kalau dapat kurus cam biggest loser...

berangan jap arr..

seronok kan tgk BLA 2.. huhuhuhu kalau aku kurus cam dorang kan best... eksesais 6 bulan turun sampai 50 kilo... huhuhu.. aku bukan nak turun banyak pun dalam 20kilo.. alah sikit je tuh!! hehehe hamppeh...

suatu ketika dahulu......

kini.....

nampak tak perubahan???? sila nyatakan perubahan yang korang nampak ... sila2 bagi aku sedar diri sikit!!!!kalau korang sahabat aku mesti korang tak bohong aku kan.. kan..kan...
(sila ignorekan gambar yang sebelah kiri tu ye....)
mampukah aku menjadi seperti zaman2 aku belajar... huk..huk.. cam susah je .. cemano...
p/s : nak berubah nak berubah, bila ajak eksesais tak mo!!! asik makan kepok lekor, pisang goreng, nasi goreng.. memang le tak jadik minah oi!!! (sebelum korang sound aku, aku sound diri sendiri dulu... hehehe)

****************************************************************************************************************************************

keputusan biggest loser asia 2: RAJ menang... tak suke ..tak suke.. tak suke..... aku sokong Nai la oi!!!!






Tiada ulasan: