Pengikut

25 Disember 2010

"Bahagian dah x perlukan awak..."

jumaat... 24/12/2010:
"linda, minta maaf , kami x sambung kontrak awak, sebab kami perlukan pekerja yang lebih efisien, awak sendiri tak ada ciri2 tu.. saya rasa kerja awak tu boleh kot, dr.. pegang balik, boleh kan dr... bukannya banyak.. minta maaf ye, lagipun sepanjang awak kerja kat sini saya tak nampak pun awak buat kerja... data pun tak banyak. cuma buat surat dengan maklumbals je kan... awak pun tengah tunggu panggilan masuk latihan utk inspektor kan...

**************************************************************************************

sampai mimpi2 aku2.... kira ni nightmare utk minggu nilah ni.. hehehe hampeh betul la... ini semua pasal kontrak perlanjutan aku yang tak sambung tu... hampeh betul!!!..

tapi aku mimpi takdelah pulak mamat ni muncul hahaha

macam mana aku leh dapat mimpi menakutkan mcm nih... haissshhh.. ni semua pasal hari jumaat lepas.. pasal kontrak kitorang la ape lagi... nak tau cerita lanjut korang klik kat cerita aku yang lepas.. surat mohon pekerjaan dengan bukak ladang anggur.. nanti baru korang faham...

jumaat lepas, Bhg. Sumber call kakak nih suruh jumpa dia sebab pegawai ni kate kitorang hantar tak lengkap, takde perjawatan sedia ada... kakak ni pun jumpa laahhh, tghari org tu takde pulak dah pegi mesyuarat, so kakak ni pun pegi la jumpa petang...

sebelum tu...

kitorang sebenarnya memang da terlewat antar sebab ingat kate ari tu, takleh sambung, tetiba kitorang dengar bahagian lain dapat sambung pulak sampai bulan tiga.. apa cerrr..... jadi kitorang mintak confirmation lah dari staff bhg. sumber dia kate boleh hantar lagi sebelum 31 disember 2010.. jadi dengan tergopoh gapahnye kitorang ni pun buat lah surat perlanjutan tu.. ari isnin antar...

sambung...

petang tu, aku da balik, member aku sorang ni.. (kita panggil dia "makcik" ye.. hehehe) makcik ni call aku tanye tau tak apa yang berlaku lepas kakak tu pergi jumpa cik pegawai... makcik ni kate kakak tu balik mata dia merah.. bukan bertukar jadik incredible, tapi menangis arr... makcik ni kate, pegawai tu kate dia minta maaf kalau dia tak boleh sambung kontrak kitorang sebab da lambat hantar surat permohonan perlanjutan... ermmmm... nak menyumpah tak boleh memang kitorang anta lambat .. yelah banyak sangat birokrasi yang menyusahkan kat opis... tu yg jadik lembab tu...

tape lah kawan2 sambilan ku sekalian, mungkin rejeki kita di sana setakat ini sajeee... huhuhuhu... bak kate makcik ni "kita kan da ready dengan semua nih" .. betul.. memang da ready .. huhuhuhu...

p/s: JOM CARIK KERJA LAINNNNN!!!!!! pantas.. pantas....


Tiada ulasan: