Pengikut

22 Disember 2010

apa kabar cuzzee2cuzzee??

apa kabar la agaknya kedai online aku si cuzzee2cuzzee tu?? apa dah jadik ngan dream aku dulu??? huhuhu... ni yang aku malas dengan aku ni selalu buat kerja separuh jalan.. hampeh betul linda nih!!!! baru je impian nak jadik kenyataan dah berhenti jual ye?? nak kata tak laku, laku la jugak ... semua abes jugak selendang yang aku jual.. hissshh... pelik sangat aku ni...tadi singgah kat blog tu, terasa rindu pulak nak jual tudung balik... hah!! aku da detect masalah aku!!!

1) Modal ...
2) perubahan dalam fesyen tudung terlalu cepat... tak sempat nak kejo....
3) aku takde model, jadi aku terpaksa jadik model.. macam malu sket kena pampang muke ghemok aku ni kat org .. hehehe.. malu i!!
4) masa- tak sempat nak pegi menjengah tudung kat chowkit.. huhuhuhu...


antara gambar 'syok sendiri' aku sambil menggayakan tudung2 yang aku jual kat cuzzee2cuzzee... hihihihi agak susah jugak ye nak promote diri sendiri.. malu gilak!!!

mungkin lepas ni aku ada banyaaaak masa... jadik aku berpendapat, lepas ni aku nak mengaktifkan balik bisnes yang dah berhenti tengah jalan... family n kawan2 yang banyak support aku ucapkan terima kasih banyak2.. terharu sungguh aku!! walaupun dah berhenti lama , tapi still ada yang tanye tudung jual lagi ke x.. emm... TUNGGU JANUARI 2011 macam mana!!! WAHAI SEMANGAT CUZZEE2CUZZEE datanglah balik kat aku!!!

p/s : sangat rindu saat2 menjadi usahawan internet... pegi beli pos ekspress, reply email kat buyers, beli tudung promote tudung .. paling penting jadik 'model' hahak!! :')

Tiada ulasan: