Pengikut

21 November 2010

special entry: KAK NANA sedihnyaaaa~


Bye kak nana... gud luck di tempat baru

haishh... sedihnya nak tulis cerita sedih UWAAAAAAAA!!!!! (tgk kiri kanan... okeh semua org takde.. boleh nangis hehehe))


kak nana dah pindahh..... huhuhuhu geng aku kat primer dah tak cukup .... pusing belakang tengok tempat dia da kosong!!!!! huhuhuhu...

haissshhh sedihnyeee......


masa bulan puasa...beberapa hari sebelum cuti raya .. kitorang tgk wayang... hehehe citer "THE UGLY TRUTH" dalam perut tu ada aryana... hehehe

sedikit cerita pasal kak nana ..:)

kak nana ni rupe2nya kelakar.... kui..kui..kui... sebelum ni aku selalu gelakkan dia sebab dia macam blur2 gitu.. hehehehe.... kadang2 kitorang da abes cerita baru dia tanye korang citer ape... tapi selalunye dapat detect kalau dia tak paham .. muka blur tu terserlah... :p selalunya kak nana ni wat lawak spontan... antara lawak2 dia yg aku ingat SENGKUANG @ LENGKUAS.... hehehehe... memang pecah perut gelakkan dia sampai terduduk2.. kalau aku ingat cerita ni mesti aku senyum sengsorang.... takpe cerita2 lawak ni aku cerita lain kali.. tapi masa raya aku mintak maap tau kat dia sebab selalu gelakkan dia.. Kan kak ct kan.... :p

semua da sedia maklumkan jawatan aku sambilan.. sama lah jugak dengan kak nana, lorna, kak ina, han ngan lain2.... semua org gigih nak carik kerja cumenye rezeki tu belum ada... tapi nampaknya rezeki kak nana dapat dulu...kebetulan pulak masa tu kitorang dapat tau yang kontrak kitorang akan tamat bulan 12...

masa dapat tau nih, aku pegi tempat kak ina, tgk semua org ada kat ctu... mata semua nak merah.. tak boleh blah... huhuhuhu... tanye2 rupanye dia dapat kerja tetap.... kena lapor diri esok 23/11/2010 utk jawatan PLV 41.... kalau nangis ni kompem ada org mulakan dulu... tentulah si LORNA!!!! tangisan tu berjangkit pulak dekat kak ina, kak ct ngan kak nana...!!!! hissshhh aku kena duk jauh2 ni ..kang dengan aku berjangkit sekali.... sabo jelaaa....

kitorang duk menghitung hari.. haishh kak nana dah nak pindah, x cukup korum lah ni nak pegi makan, lepak kat surau, kawan ngumpat, berjalan.... aduiyai!!!!!! sedih gile.. tapi takpela rezeki dia kan.. gembira bg pihak kawan2... masa jamuan perpisahan dia, buat makan2 kat luar.. masa tu pulak aku kena pergi tapisan keselamatan dengan lorna n kak ct.. tak dapatlah nak attend jamuan tu... heee gerammnyeee.. kenape bgtau last minit.... kenape tak buat jamuan mcm biasa... kecik ati ada jugak.. da la tak plan, pastu time2 tu la jugak diorang nak wat jamuan.. bes tu kitorang camne??? tak dapatlah nak nangis time jamuan tuu.... huhuhuu...

masa last day kak nana kat opis, kebetulan pulak member aku tepon... kak nana ngan lorna ada belakang tempat aku.. dengar diorang gelak ambil nangis... aku pusing belakang... haaa sudah!! nangis pulak dorang ni!!!! hishhhh... kontrol2 tgh bercakap kat tepon ni.. kang kawan aku heran pulak asal aku nangis... sape lagi yang mulakan kalau tak LORNA!!!! sensitip betulla makcik lorna nihh sambil bercakap kat fon aku menahan air mata.. TAK NAK NANGIS..TAKNAK NANGIS... MINUM AIR BANYAK2... sebenarnya bergenang jugak air mata aku... hehehehehe....

sekarang pun rasa sunyi je bila sorang dah takde... huhuhuhu.... pegi makan??? ermmm meja tak penuh... kalau tak meja kat anjung tu kitorang punyeee.....
masa jamuan raya... kak nana tgh mengandung masa ni.. tu yang kembang... dapat lagi ke nak kumpul camni?? :((

bergambar?? memang hobi kitorang.. kak nana ni suke ajuk ekin mawi... amik gambar mulut ternganga..
jamuan perpisahan hazizi... gambar bersama staff ... bile lagi nak horey2 masa jamuan camni.. :((

lepas ni tau kabar dia pun mungkin dari facebook @ blog je kot... tgk anak dia yang yang cumel.... huhuhuh....

peaceee... dah takde dah makan sesame camni... :((


apa2 pun, harap kak nana :
  • gembira di tempat baru,
  • dapat kawan yang besh2...
  • makan jgn lupe kitorang...
  • pegi surau pun ingat kitorang...
  • pegi mana2 pun ingat kitorang tau.. (sedih)
  • gambar2 kita posing maut jgn buang, no tepon kitorang jangan buang (isk..isk..)
  • kalau pindah rumah bgtau,
  • kalau aryana nak dapat adik pun bgtau..
  • ingat makanan pelik2 yang linda dah bg akak makan.. bg kawan2 baru akak makan pulak (gelak tapi air mata dah bergenang.. haish cam kak ct pulak!!! sedih)
  • kerja rajin2.. jgn tensen2.. selamat bekerja dan menjadi cikgu yang glamer dan sempoi!!!
  • kalau jumpa kat mana2 tegur ye...
  • Ayam goreng McD ngan bubur nasi McDmu sentiasa ku kenang.... (sob..sob)
  • UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tak bleh tahan meh!)


kenangan ......

ni pun kenangan..... ramai dah yang takde....

p/s: ingat kitorang yeee!!!! cedihnyeeee!!!!!! (T_T)

3 ulasan:

Arai@Nana berkata...

mencik!!!!sedey tau..serius sedih sgt nak g lapor diri sok..rindu sgt korang..huhuhu..bile lg kite nk togede2 ek???nk keje ngn korang blk!!!

linda berkata...

:(( huhuhuhu..... cedih gileeee.....
seb baik masa tulis ni semua org da balik .. kalau x kantoi nangis depan komputer sengsorang... :P

gudluck kak!!!!

ctanjung berkata...

tahan2..tahan la wahai airmataku..hukhukhuk