Pengikut

14 November 2010

chicken dance .. bukan chicken pox...

chicken dance ni seronok tau.. aku kenal tarian ni masa kursus motivasi taun lepas... hehehe... sangat sesuai utk menghilangkan tensen dikala penat bekerja....
aku tgh belek2 gambar dalam folder PC .. tetiba terjumpa lah satu video ni... hehehehe... ni video kitorang buat chicken dance... memang kenangan mengusik jiwalah.. sebab lepas ni dah tak boleh buat dah! sob..sob... sedey!!! so kat sini aku akan ajar cara2 nak wat chicken dance.. sape tak paham silalah tgk video yang akan aku letak nanti ye....

1) bila muzik start je, dua tangan kiri dan kanan kena kuncup2kan....
2) tangan dikepak2kan.....
3) bontot digolek2kan- ikut lah kreaiviti masing2... nak golek inul pun boleh....
4) tepuk2 tangan
5) pastu terbanggggggg.... sambil buat bunyi ayam... kooookkk kokkkk kokkkk~~~ hehehe (bunyi tu sape nak buat buatlah... )
6) repeat step 1 sampai step 5.. muzik akan bertukar laju dengan slow... ikut muzik ye kawan2...


*(takleh nak upload video la.. nanti free aku upload video kitorang tu....)