Pengikut

15 November 2010

award utk kamu semua

hehehe..... sini aku nak bg award "friendship" dekat korang... silalah amek ye....



nanti korang tag lima orang kawan n bagi tanda friendship nih kat diorang n bagitau kenape korang suka kawan ngan diorang... pastu ameklah award ni semadikan dalam blog korang cam aku buat ye... heehehhe

key, sekarang aku nak tag :
1) kak nana - dia ialah seorang blur yang bijak.. n mempunyai anak yang sangat comelllll!!!!!!

2) kak ct - teman mengumpat menggunakan mata... hehehe.... banyak rahsia aku dia tau.. yeke???

3) cik lorna - ibu beranak dua.. apa yang aku respek ngan dia ni masa mengandung dia sangatlah rileks ... huhuhu bangun pukul 5 pagi dari seremban ke putrajaya naik bas.. sampai dah nak sampai ari pun boleh naik bas lagi

4)kak ina: role model.. hehehe... lembut jeee.. baik ati... hehehehe

5) follower2 seramai 16 orang-walaupun tak kenal tapi aku tau diorang baik!!! ngeeeee.. kan..kan...

*aci tak? owner takpe main tipu .... hehehehe... dah tag kawan2 jangan lupa tinggal pesanan penaja ye... nanti sesiapa yang aku tak follow tu, aku akan follow.. sebagai salah satu langkah "mengeratkan friendship kiter"

2 ulasan:

Si Gadis Pipi berkata...

nak amik award ye..;)

linda berkata...

okeh.. silakan... :)