Pengikut

04 Oktober 2010

sangat bosan hari ni...

aku terkena penyakit MONDAY BLUES~~~
yeke???? ke hari2 aku mcm ni kui..kui..kui....
asal hari isnin je, muka tak bermekap, baju selebet piang, tudung main sarung je... kerja kene take time .... pukul 9 baru start kerja... pukul 12.30 dah benti sebab nak rehat... pukul 2.30 sambung wat kerja.. kul 430 da stop wat kerja.... huhuhuhu.... kenape jadi begini??? kenape?? KENAPEEE???? sindrom Monday Blues ni melanda aku sorang je ke??? atau semua org mengalami masalah yg same menjelang ari senin.... oh tidak!!!!!!
HARI APE AKU PALING SUKE?? - aku suka RABU.... sebab hari rabu ialah hari tgh2 ... lagi dua hari je kerja... keekeke.. hari rabu hari paling semangat aku nak bekerja... hari selasa baru nak panas enjin... hari khamis da masuk gear 4-5 dah... hari jumaat gear 4-3.... hehehe...
adakah kamu juga mengalami masalah yg sama dengan sayeee????
ARGHHHH MALASNYEEEEEE~~~~~~~~


Tiada ulasan: