Pengikut

25 Oktober 2010

mata raksasa!!!

aku ni ada satu penyakit.. masa sekolah selalu pitam ( tapi bukan pitam kat sekolah, pitam kat umah) .. pastu masa U selalu sakit kepala... sekarang dah kerja selalu pulak mata ni merah... merah tu pulak menyala2 .. kalau org tgk mesti org kate aku sakit mata yang berjangkit.. tapi TAK!!! SUMPAH!!! sebab tak pernah org dalam opis aku ni kene jangkitan... lagipun mata tu sekejap sangat sakitnya..2-3 hari baiklah... kalau takpun leepas gi klinik ok!! heran betul aku.. sekarang ni ubat mata pulak banyak!!! haiyo!!!

2 minggu lepas mata aku merah balik... semua bos2 isau takut berjangkit.. aku pun cutilah... saje je amek kesempatan.. :P esok datang opis still sakit mata.. esoknya aku cuti pegi klinik.... macam biasalah ubatnya... ubat titis, ubat gatal, ubat tahan sakit, salap mata... huhuhu... SAYA TAK SAKIT MATA LA ENCEEKKK!!!! MATA SAYA MERAH!!!! sebenarnya susah nak suruh diorang cek yang betul2 cek.... maksud aku, bg la tau mata aku ni kena jangkitan ke, mata kering ke ape ke... haishhhh!!! sabo jelaaaa...

takde pulak gambar nak tunjuk mata aku merah... sekarang ni dah ok... esok lusa taktau la pulak cemane.... huhuhuhu.... kalau mata aku jadi balik merah, nanti aku masukkan gambar dalam blog aku!!! tensen!!!


<span style="font-style:italic;">~~macam ni lah keadaan mata aku hari tu ~~"

Tiada ulasan: