Pengikut

05 Oktober 2010

Bersukan Kembali......


ini nama nye shuttlecock.. atau pun bulu tangkis...

dah lama rasanya aku tak bersukan.. huhuhu... last ari tu main bola tampar semata2... bulan puasa kompemla berenti terus.. sekarang bulan 10 kan .. jadiknya aku terpaksa start dari mula... jadi semalam aku start dengan badminton.... hehehehe.... nasib baiklah badminton ni rutin budak2 opis aku... aku taknak mengelat aku pun bayarlah utk sebulan.. kalau aku tak bayar aku malas pegi.. bila dah bayar rasa rugi pulak x pegi... RM 30 tau!!!! huhuhu...


da selesai berlawan dengan org di bawah ni.. huhuhu... jenuh aku nak amek huhuhu...
.
.
.

masa lawan beregu... akak ni tergolek ke belakang... naseb baik tak hempap budak lelaki.. kalau tak suke dorang :P tak sempat nak snap gambar la masa tu.. rugi..rugi...
.
.
.

partner sehati sejiwa... auwwwww!!!!
.
.
.

budak lelaki lawan.. kalau kene libas lekat tali reket kat muke huhuhu...


.
.
.
lain2 gambar utk tontonan umum free je takyah bayar... hehehe


berbuka puasa... kalau aku tak main da badminton ni hehehe


the boys
+
the girls.. kenape ntah gambar pompuan lagi banyak dari gambar budak lelaki huhuhuhu





+

= COUPLE OF THE YEAR


bekalan sepanjang 2 jam bermain hehehe.. tak cukup sebenarnya.....


so jadual aku sekarang sepanjang bulan 10 ni...

isnin + rabu = GYM/ jogging
Selasa + Khamis = Badminton
jumaat = rest
sabtu + ahad= jogging di pagi hari...

boleh ke aku ikut ni ~~"

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

go linda go....sesama kita teruskan usaha.....

LINDA berkata...

tanpa nama yang berkata2: hehehe go.. go....

Tihara berkata...

wahh..lame dah akk tk main badminton..teringin le pulak :)

linda berkata...

hehehe jom ler main sekali... kite main dekat presint 11 , putrajaya....