Pengikut

06 Oktober 2010

50's is back!!


vintage ke vantage ke hamtam sajalah..... tapi i likeee~~ n_nV

lately aku fall in luv dengan lagu2 berentak ala2 50's ni tapi lirik baru n penyanyi pun penyanyi zaman sekarang la kan... huhuhu... antara lagu yang aku suke...

1) Pujaan MALAYA - adzrin azhar

Pujaan malaya oh oh oh uuu
Kau pujaan hmmm aiyaiayaai
Pujaan uuuuuuuu

Hati dihantu bayangan mu
Rindu termimpi tiap waktu
Ow ow woh

Cinta bercampur curiga
Kerna kau satu-satunya
Pujaan malaya

Hei sayang ku
Akulah pemuja mu
Sampai bila-bila
Cintaku kan berbunga

( ai yai yai yai )

Korus
Tiada apa dapat menghalang
Tiada kau aku gila bayang
Tiada cinta mu ku tak senang

Cemburu resah ku tak menentu
Diri mu segalanya sempurna
Oh kanda sungguh aku tergoda
Pujaan malaya

This aint no lie
Hari ke hari ku ternanti-nanti
Cinta mu tidak terbanding
Nyata tiada setanding
Walau ku rentas benua
Terbentang luas angkasa
Tak seluas cinta ku
Come on my baby
Let’s get it on

Terbang cinta mu buat ku layang
Renyuk resah bila kau pujuk (Ow ow woh)
Mama bilang jangan ku percaya
Lelaki akan memuja hanya pada mulanya

Nasib kita
Bukan semua sama
Tapi ku kan sedia
Agar tak merana

Ulang korus

Cemburu
Ai yai yai yai
Resah ku tak menentu
Diri mu pujaan malaya

Sungguh ku tergoda
Bahagia

2) KANDA DINDA - atilia ft monoloque

Oh Kekanda
Jangan iri hati, Dinda naik pangkat lagi
Oh Adinda
Kanda mana dengki, malah Kanda support bini

Jadi Dinda mahu mengambil masa
Tapi Kanda mahu segera
Dinda ingin berjaya dalam kerjaya
Tapi Kanda mahu cahaya mata

Dinda belum bersedia
Kanda dah beria ria
Jadi yang mana satu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Oh Adinda, tolong jangan lekas curiga, lekas cemburu buta
Oh Kekanda, Dinda perlu berhati-hati, tak rela dikongsi

Kanda kerja overtime, terlebih masa
Itu yang Dinda harus berwaspada
Ini semua demi masa depan keluarga
Dengan Dinda atau sebaliknya

Kanda kerja malam
Dinda kerja siang
Jadi bila nak bertemu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Oh adiwira, dewataku, mari ikut cara Dinda
Oh Tun Teja, intan permata, mari ikut cara Kanda
Oh bagaimana? Bagaimana kita nak selesaikannya?
Apa keputusannya?

Oh Kekanda mari nyawa, kita cuba komunikasi
Oh Adinda mari sayang, kita cuba toleransi

Walau kita janji sehidup semati, kita berlainan
Kanda polar kutub utara
Dinda kutub selatan
Komunikasi, sikap toleransi, itu yang kita perlu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Walau kita sering dengan cara masing-masing
Kanda yang Perdana
Dinda yang Utama
Kanda segalanya
Dindalah nyawa
Kita tetap bahagia bila bersama sama
Bahagia bersama
Bersama selamanya
Bahagia selama-lamanya

3) SIAPA DIA - adibah noor

(x jumpa lirik lagu daaaa....)


kewl aight~~~~ ENJOICE YOU ALL

2 ulasan:

Tihara berkata...

owh lagu ni selalu kuar kat muzik fm :)

linda berkata...

oowh yeke.. jarang dengar muzik fm :P