Pengikut

30 September 2010

macam mana la aku x jalan kaki !!!!

seminggu ni aku jalan kaki sebab kiri kanan jalan nak masuk parcel E di tutup sebab salah satu 'kementerian' buat open house.. haiyooo... hangin jek.. abeh sume paking awam dia tutup.. apakah??? besar sangat ke kementerian tu?? aku memang perasan dari dulu lagi kementerian ni kalau buat event especially open house raye.. Parcel E tu ibarat dia yang punye.. memang self fish... nak kate kementerian lain takde menteri aku rasa ada....korang saksikan ke 'jem' man kawasan aku ketika semua org nak keluar pukul 5 petang tadi ... huhuhu.... ni lah yang kitorang terpaksa harungi.. kalau ujan lagi dasat...

jalan keluar.. masa ni baru pukul 5.05 minit.. hehehe.... dasat kan.. depan tu alamanda... lepas alamanda tu rumah aku.. hehehe manalah aku x jalan kaki .. kalau org lain tak dapat leeee.. terpaksa mengharungi kesesakan yg berpanjangan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sebenarnya aku cuba mengamalkan apa yang ada dalam piramid fizikal... hehehehe

Tiada ulasan: