Pengikut

02 Ogos 2010

VAMPIRE SUCK!! -satu lagi contest from nuffnang ' ',)

hehehe.. setelah saya memenangi contest nuffnang - tekken the movie- saya tidak teragak2 untuk mencuba lagi sekali... huhuhu... itu bermakna tulisan saya sangat berkesan!! YEAHHH~~ walaupun tak pergi kan! hehe

tadi aku bukak NUFFNANG.. ada satu lagi contest iaitu why vampire suck?? hehehe...
aku rasa cerita baru ni mcm cerita utk org yang anti giler citer twilight.. aku?? aku bukan anti tapi bukan penyokong twilight jugak cume aku bukan follower twilight... jadi aku pun heran kenape ramai sangat yg gilekan citer org muke pucat nih hehehe...

yang ini poster twilight movie


yang ini poster vampires suck ---> cerita ala2 kan... hehehe..

WHY VAMPIRE SUCK???
1) TEMPAT TINGGAL

- vampire selalu tinggal dalam rumah agam ataupun mansion house.. selalunye rumah2 ni rumah tinggal.. aku pun tak tau kenape dia kene tinggal dalam rumah yang besar camni... huhuhu maybe dia ialah hantu yang sangat high class.. best ke duduk rumah besar2 tapi duduk sorang2. agak2nye sebab dia stress duk sorang2 tu yang dia nak isap darah org tu... hehehe

2) TEMPAT TIDUR

rumah dah besar.. tido dalam coffin pulak!!!! aiyoooo!!! rugi je... bukan takde katil.. tapi nak jugak tidor dalam coffin... kalau nak tidur dalam coffin baik duk dalam kubur jeee.. hehehehe... merepeklah kamu vampire!!!!

3) MUKA/ WAJAH
dulu2

vampire dulu2 muka gerun!! huhuhu kalau aku masa kecik2 nak tgk cerita hantu walhal kartun sekalipun mesti taknak tgk.. tgk jela vampire sesame street tu... huhuhu huduh.. buruk... gigi taring terkeluar... semua orang takut.... perempuan nak dekat pun takut!!!

sekarang

cube tgk vampire sekarang!! tak gerun langsung.. hensem lagi ada... itulah sebabnye perempuan2 sangat rela digigit oleh vampire ini... hehehe tak takut langsung!!!!! suke je kalau dia datang... huhuhu.. APOLAAAA!!!!!
persamaan mereka dulu dan sekarang ialah... muke tetap sama.. putih melepak!! boleh wat iklan bedak batu tuuu hehehe

cukuplah kan tiga jeee... hehehe.. ape2punn nuffnang.... boleh bagi saya menang lagi tak?? wink! wink! maafkan saya pada mereka2 yang sangat meminati twilight.. hehehe

*meremang jugak bulu roma nak carik muke hantu dalam website! huhuhu serammmm~
selingan sket .
.
.
.
zaman belajar (zaman kegemilangan)

main hantu2 masa bulan puasa.. tak takut sebab tau hantu da kene ikat hehehe... tapi sekali sekala tgk cam seram pulak!!! huhuhuhu

Tiada ulasan: