Pengikut

21 Ogos 2010

tetiba teringat!!!

bulan2 puasa ni aku teringat masa aku main mekap2 jadik antu.. huhuhu sebabnya dalam otak ni duk pikir.. "ala bulan puasa, antu kan da kena ikat.. pastu main waktu siang pulak tu"......hehehe.. masa belajar kitorang memang suka main mekap2.. pompuan la katakan.. nak buat smokey eye.. lepas tu conteng punye conteng dah jadik macam beruang panda dah mata aku.. hitam jeee.. dah tu aku suruh del tambah la bedak tebal2 jadik antu hihihi.... masa pagi rasanye masa ni kat bilik ila... nak keluar dari bilik ila ni nak pegi bilik del. odw nak ke sana, aku del ngan ila plan nak kenakan org dulu.. nyorok kat pantry... pastu duk senyap je kat ceruk sinki... del di tugaskan utk panggil member dari bilik lain... dia datang je, pandang bawah aku pulak dok tercongok je... huhuhu terkejut kawan tu!!! seb baik aku tak kene baling ngan gelas ke pinggan ke... huhu..

okeh sambung!

sampai kat bilik del, rumate dia tgh tido.. mula nak dajal rumate dia tapi aku takut pulak, kang mati terkejut pulak... hehehe.. pastu aku suruh member aku ila ni buat2 tido la... konon kater org.. nak buat2 terkejut awalnye... aku baring sebelah dia, bila dia toleh konon2 nak suruh dia jerit... KONON2 yer.... yang mek gambar ni del... diorang suruh aku wat muka serius.. agak payah jugak!!! .... huhuhu... si ila ni pun baring aku pun baring la sebelah dia...bila dia pusing, aku sengih, jap gi ila ni boleh pulak jerit sekuat ati.... hahahaha!!! sabau jelaaa... tu yang tergolak2 tuuu.. hampeh! dia terkejut betul2 pulak budak nih.. aku gelak sampai tergolek2... rumate si del ni pun terjagaaa!!!hehehe... . . ini video diaaa....

2 ulasan:

DgurLinReD berkata...

ha ha ha.. spa tukang snap vid??.. hemm... kt Pernas ka ni>???

linda berkata...

yang tukang snap video ni del... hehehe... kat pernas la kak mana lagi, kite kan penduduk pernas tegar hehehe