Pengikut

08 Ogos 2010

SUN BURN


linda bukan gambar sebenar...ibaratkan jela ye

ahad lepas aku ada game volleyball putrajaya open 2010... huhuhu 1st time join main bola tampar untuk purtajaya open.. selalu main netball.. huhuhu disebabkan perkhidmatan aku dah tak diperlukan untuk team netball so aku kenalah bertukar permainan... kalau ikut urusetia tu, kene datang seawal jam 8.00 pagi .. so dengan semangatnya aku pun datanglah seawal 7.45 pagi .. dah undi, kitorang team yang ke 20 daripada 36 team!! perempuan sahaja... ingatkan sempat sampai tengahari rupe2nyeee tidak ye!!! pukul 10 x main lagi, pukul 12 x main lagi... pukul 2 x main lagi!!!!! pukul 3 x main lagi??!!!! pukul 5.00 X MAIN LAGIIII!!!!!! 5.30 baru sampai turn kitorang.. lawan pulak dengan TLDM... dengan senangnye ibarat mcam org main pejam mata, TLDM berjaya mengalahkan team kitorang dengan mata sebanyak 30-4!!! gile!!! tak sampai lima minit kami disalai begitu saje!!!! huhuhu... terasa tak berbaloi sebab aku terpaksa berjemur berjam2 lamanya di tgh terik panas matahari..... tapi takpe, sebabkan 1st time, itu pengalaman kitorang.. maybe antara sebab2 kekalahan sebab lama menunggu, semua da lemau!!! next time kitorang akan lebih bersedia!!!!! SIAPLAH KORANG!!!!

p/s : SUNBATHING di MALAYSIA!!!!! tak payah susah2 nak berjemur kat pantai!!!!!

2 ulasan:

ease elle berkata...

bestnya...ada sport2...me tinggal je sekolah takda sport2 berpasukan punya...

linda berkata...

@ease elle

huhuhu.. tulah nasib baik dekat tempat kerja ni ada kelab sukan.. kalau tak memang tak bersukan jugaklah lepas sekolah....