Pengikut

18 Ogos 2010


Saya rindu Kawan-kawan saya....aku rindu Del.. Aku rindu Ila...

Awal2 dulu aku ada 6 orang kawan(masuk aku jadi 7 la) .. 3 hilang tinggal 3.. 1 hilang tinggal dua... sekarang 1 dah kawen 1 lagi akan kawen... sorang duduk johor sorang duduk kelantan tapi kerja dekat putrajaya... tapi tulah walupun duduk tempat yg sama, masa tu tetap takde nak berjumpa.. bukan boleh buat benda cam dulu lagi... pegi sane, pegi sini, hu ha sana, hu ha sini... urmm.... entah kenape tetiba je aku teringatkan budak 2 ekor nih.. haissshh.. maybe sebab da lama tak contact kot... urmm... lagi2 masa bulan puasa.. 3 tahun puasa sesama... rasa macam baru je.. tak perasaan sebenarnya da tiga taun jugak la tinggal UUM huhuhu.... sedihnye...
NAK TANYE, KORANG INGAT KAT AKU LAGI TAK????


DEL @ FADILATUL FIRDAUS

inilah dia!
1. Baik
2. degil
3. suka amek gambar dengan edit gamba, buat video edit video.. aku rasa dia salah amek course.. hehehe patut masuk AD baru ngam ngan jiwa dia....
4.rambut tebal! Tak pernah nipis...
5. suka makan kerepek...
6. dah kawen ada anak sorang, rasanya macam nak masuk 2 jeee... hehehe.. alhamdulillah..
7. keras kepala, tapi keras kepala ala2 kerak nasik laaaa... kena air cair..
8. budak Batu Pahat
9. peramah, pandai layan org.. orang tua ke, lelaki ke, perempuan ke...sebab tu jadi menantu pilihan...
10. nampak macam gengster tapi dalam hati ada taman.. huahahaha.. kalau tak, takde la masa belajar KO-K dia menjahit , pantun... kan!!! :P
11. pasal kawan selalu dulukan... pastu diri sendiri kadang2 terlupa! Huh.. sabo jela...
12. suka bagi gelaran dekat org, lekat pulak tuh, ramai pulak yg memfolow! Ceh.. cam aku dia bg nama rebung, ada pulak yang mengikut, sampai ke budak lelaki pun tau nama glamer yang dia letak tu!!! Hapo la!!! Ampessss~~
13. paling banyak persamaan dengan aku.. hehehe maybe sebab birthday kitorang dekat2.. del 22/5 aku 23/5 sebab tu kitorang boleh ngam!! Hahahaha...
14. antara kawan terbaik yang aku ada!!!! Sayang KAU ... rindu KAU!!!!
.
.
.

Selingan jap.....
.
.
.


ila@ NIK RUSILAWATI

nampak tak kefemininan dia hehehe

1. kawan pertama yg aku rapat.. awal2 kemunculan, semua kate mcam kembar, mana ada aku situ ada ila... huhuhu....
2. paling pandai posing, menari.. menyanyi... belakon je aku tak pernah tgk. Jadi pengacara pun boleh jugak tapi tak pernah nak cuba... hishh!!!
3. suka mekap2 macam aku jugak!!! Selalu kongsi mekap ngan dia....
4. suka rambut panjang.... tapi aku paksa dia potong rambut pendek hehehe...
5. setia membuta tuli.... hehehe boleh tak aku cakap camtu... yelah setia dekat tempat yang salah.. huhuhu geram aku bila ingatkan balik!!!!nasib baik dah clash.. kalau tak sumpah aku taknak kawan dengan kau lagi!!!
6.akan kawen bulan 10 ni insyaallah.... dengan lelaki laaa!! Semoga bahagia! Aminnnn....
7. anak perempuan sulung... bertanggungjawab kepada abg2 dan adik2 nye.. hehehe...
8. suka layan perasaan.. jiwang sket! Hehehe sebab tu ngam ngan rumate aku memula.. wakakaka!!!
9.pernah shopping dengan dia masa sem 1 tak silap.. berbondong2 bawak beg shopping!!! Kami memang gile shopping.
10. kuat cemburu.... hehehee... suka ikut perasaan.... hehehe...
11. haaa suka org kurus2.. hehehe bakal cik abang dia pun kurus jugak.... ni betul2.. bukan tipu2... hehehe...
12. banyak ciri2 feminin.. takleh jadi gengster.. jalan pun da kantoi!! Hahaha jalan berlenggang.. hahahaha!!!!

ini la dua org kawan aku yang tinggal... aku rindu zaman belajar .. zaman kegemilangan... banyak gambar save dalam komputer da ilang.. huhuhu.. ini pun del punye je yang ada.. aku mek dari dia... aku letak eh... hehehe


ini masa balik mengundi.. hehehe.. sempat lagi kat tangga...


sure heboh kat jitra.. memang sangat kenangan... sebab masa balik tu macam2 jadik.. kui..kui..kui..

*dua2 belah kiri tu jangan dipedulikan.. mereka bukan sesiapa... hanya insan picisan yang menumpang bergambar bersama2..
sori!!*


AKU RINDUUUUUUUUU SANGATTTTTT KAT KORAAAAAANGGGGGGG.....

2 ulasan:

hafiza maksari berkata...

pasal dila tu....
semuanye betul!!!!!

linda berkata...

kannn..kannn... hahahaha!!!!!