Pengikut

09 Ogos 2010

RAMADHAN IS COMING


Im on leave Today !!!

besok, seluruh umat islam dunia akan berpuasa...di kesempatan ini aku nak minta maaf banyak2 kalau tulisan dalam blog aku ni ada buat org terasa.. sebab aku perasan jugak dalam blog ni akuk ada perli2 org..!! biasalah luahan hati dari hati kan... apa yg ada dalam ati tu lah yg aku tulis dalam nih...


dah tua2 ni takkan tak boleh puasa penuh lagi kan... huhuhuhu... dah tau mana yg boleh n yang tak boleh..

so di sini aku nak mempromotekan satu website yg sangat berguna bagi persediaan berpuasa esok hari .. do n don't... hehehe tips2 pemakanan dari MR SUSU SEJAT (klik sini) . Banyak tips2 berguna dari bulan puasa sampai la nak raya nanti ..

bulan PUASA jaga makan, jaga mulut, jaga mata, jaga tangan, jaga kaki yang PENTING jaga NAFSU!!! huhhhu...

okeh! SELAMAT BERPUASA.. maafkan di atas keterlanjuran saye dalam blog ni .. AMPUN MAAF~
*nak jalan2 gi KL yeehaaa*

Tiada ulasan: