Pengikut

01 Ogos 2010

JKA'S Volleyball competition - KAMI NO 2


* untuk mengekalkan kesihatan.. saya kena sentiasa bersenam YEEHAAA!!!*

hari ahad hari tu aku bersama2 dengan team BPKK ada game bola tampar tertutup JKA.. hehehe.. taun lepas aku join jugak masuk final n dapat no 2.. kalah dengan Makmal kesihatan awam kebangsaan (A) (MKAK (A))...so tahun ni kitorang da cukup preparation da kot aku rasa.. 2 bulan training.. 2 kali seminggu turun.. huhuhu... masa nya dah tiba.. berdebar mcm nak pergi interview...

aku jadi player utama ewaahhh!!!! hehehe... diorang saje menggunakan ketinggian aku dan kegagahperkasaan aku bg menggerunkan pihak lawan.. huh!! niat tu dah tak baik dah..


first game kitorang lawan dengan MKAK (B) .. menang dengan bergaye!!! hehehe berjaye mengalahkan mereka dengan sekeip mata tanpa mengeluarkan peluh .. hahahaha!! belagak gileee....

2nd game lawan dengan FQC (food quality control) agak sengit jugak sebab kene lawan tiga set.. huhuhu 1st menang.. 2nd set kalah 3rd set menang... huh!! seb baik menang...

3nd game sebelum final lawan dengan MKAK (A) (perempuan ada 4 team je) ... huhhuhu ni pun sengit jugak.. lawan 3 set.. 1 set menang, 2nd set kalah, 3rd set pun kalah.. so perjalanan kami berakhir di sini... kecewa jugak sebab aku bajet2 boleh menang.. tapi takde rezeki boleh cuba taun depan... huhuhu... tapi emm team kitorang memang hebat! ewahh.. tak pernah kalah satu game.. walaupun tak juara.. sangat berbangga menjadi salah satu dari kamu2 semua...

BELAJAR SPIKE!!!!

bukan gambar sebenar.. hehehe gaye je. nak jadi sehebat dia boleh tak :P

yess.. akhirnya berjaya jugak aku nak belajar spike.. hehehe... masa nak tunggu ke final tu.. agak lama jugak la nak tunggu.. kitorang pun main la suke2.. pastu refree tu pun datang main sekali.. pastu dia ajar setting ngan ajar kitorang spike.. huh!!! sangat penat!!! kene lompat2...(sebelum2 tu aku ada ckp sendiri.. kalau aku pandai buat spike ni mesti org gerun!! huhuhu huhuhu....) banyak kali kene buat pulak tu!! huhuhu... sebab tu kot kitorang kalah... masa tu aku dah penat, lapar.... tapi aku berjaya jugak buat spike beberapa kali masa game tu n team lawan tak dapat nak amek bola... YESS!! aku dah jadi SPIKER !!! huhuhu takleh nak wat ape dah! carik org nak ganti tapi tak nampak yg dicari tu.. dah menghilang kan diri.... takpelah ku gagahkan jua!!!! takpe yang penting aku masih mampu melompat dengan berat badan aku yang terlebih BMI .... KAU MAMPU??? x kannnn??? :P

CONGRATES!!!!!
ape2pun congrates utk team BPKK yang sentiasa mengekalkan kemenangan dalam apa saje game!! hehehe cayalaaahhh!!! cayang korang sume!! hehehe.. takpe next year kite balas dendam ngan MKAK(A) !!! huhu kiter mesti menang jugak satu ari nanti !!! YESSSS!!!

huuhuhu dasat.. memang aku flat giler.. tak pernah rasa pnat camtu.. main netball pun aku tak penat camtu... dengan perut lapar lagi.. nak makan berat takut termuntah n perut penuh.. last2 nyer sumbat pisang... huhuhu...

*berape agaknye kalori yang aku dah bakar masa main bola tampar semalam??

Tiada ulasan: